BÖLÜM-96

4 0 0
                                    

            Hilton'un yemek salona girdiğinde Hakan Bey masada yalnız bekliyordu. Hakan Bey ile tokalaştıktan sonra Garson'dan gösterdiği masanın boş olup olduğunu öğrenince oraya geçtiler. Yakın koruma kızlarından Gülce elindeki bond çantayı Sinem'in ayakucuna bırakıp yanlarından ayrılırken Sinem çoktan masa üzerine bilgisayarını açıp işlemlere başladığında Savcı Hakan Bey " Hayrola Sinem Hanım Bilgisayar üzerinden mi yazışacağız?" diye takıldı. " Ah hakan bey çok şakacısınız. Elbette bilgisayar üzerinden yazışmayacağız. Minik birkaç tedbir alıyorum. İsterseniz siz de bakabilirsiniz" dedi Sinem gülümseyerek.

         Hakan Bey yerinden kalkıp Sinem'in omzunun üstünden ekrana baktığında Hiton'un yemek salonunu ve kendilerinin masasını gördü. Sinem " Hilton'un bu salondaki güvenlik kameralarının görüntülerini izliyorsunuz. Bizim masamızı tam arkamızdaki duvarda bulunan hareketli kamera görüyor. Şimdi onu bizim masamızdan uzaklaştırıp sabitleyeceğim. Böylelikle gözlerden uzak olduğumuz gibi dudak okuma meraklılarından da kurtulmuş olacağız. Ayağımın ucundaki bond çanta da seyyar jammer ve sinyal bozucu cihazdır. Ortam ve telefon dinlemelerinden de uzak olacağız" diyerek cihazı aktif hale getirdi.

          Hakan Bey gülümseyerek ekranı görecek şekilde yanındaki sandalyeye otururken " Biraz abartmıyor musunuz?" diye meraklı bakışlarla sorarken Müsteşar Bey de onlara katıldı. Merhabalaşma faslından sonra Müsteşar " Benim Dünya tatlısı karım Hakan'a bilişim dersi mi veriyor?" dedi. Sinem " Hayır hayatım Hakan Bey'in merakını gideriyordum" dedi. Savcı Hakan " Yahu Sinem Hanım bu yaptığınız ciddi bilişim suçu biliyor musunuz?" deyince Sinem " Hakan Bey Şahin de geldiğini göre yemeğimize başlayıp davetinizin gerekçesini de anlatırsanız mutlu oluruz" dedi gülümsemesini eksiltmeden.

         Garsona siparişlerini verip yolladıktan sonra Hakan Bey " Dr. Nihat ODABAŞI' nın intihar vakası tasarlayarak öldürme olarak yeniden açıldı ve bana yollandı. Bu dosya ile ilgili ölü beş polis memuru ile Bakanlık Başmüfettişi Cahit ELMAS' ın dosyaları da aynı şekilde tasarlayarak öldürme suçu ile yeniden açılıp Dr. ODABAŞI dosyası ile birleştirildi. Prof. Dr. Cevdet SOLEY' in dosyası Terör saldırısı sonucu suikast olayından çıkarılıp o da tasarlayarak öldürme adı altına alınıp Ölü iki polis memurunun da kazaen ölümleri kaldırılıp bu dosya ile birleştirildi. Dr. KANDEMİR için de tasarlayarak öldürmeye teşebbüs suçu ile dosya açıldı. Sayın Başsavcı bana üç savcı tahsis etti. Ankara Emniyet Müdürlüğü Cinayet Masası ile İstihbarat masasından da özel bir ekip emrime görevlendirildi. Son bir haftadır dosyalarda isimleri olanların tamamının yeniden bilgi ve görgülerine başvurulurken deliller elden geçiriliyor. Bu açıdan yoğun çalışıyoruz. ABD ve RUS kaynaklı belgelerin elbette orijinallerine ulaşmamız mümkün değil. Olayların tamamının sanayi, teknoloji ya da benzeri bir şekilde casusluk amaçlı olduğuna, olaylarda yabancıların parmağı olduğuna nerdeyse emin olmaya başladım. Yine de yerine oturmayan birçok parça var elimde. Bir kısmını şimdiye kadar söylemediklerinizi söylediğinizde oturtacağımı düşünüyorum. Yanılıyor muyum yoksa?" dedi.

         Müsteşar ile Sinem göz göze geldiler. Müsteşar gözleriyle onay verince Sinem " Hakan bey samimiyetinize inanıp dostluğunuza güvenerek size iki konuda bilgi vereceğim. Bu bilginin biri kapanmış bir dosya ile ilgili diğeri ise çok özel sır. Bunları hiçbir şekilde hiçbir yerde kullanmayacağınıza, dosyayı da kurcalamayacağınıza söz vermelisiniz" dedi. Savcı Hakan gayet ciddi bir şekilde " Namusun ve şerefim üzerine söz veririm. Lütfen Sinem Hanım sizi dinliyorum" dedi.

           Siparişlerini getiren garsonlar servislerini tamamlayıp ayrılır ayrılmaz Sinem Bilgisayar Ekranını Savcı Hakan Bey'e doğru biraz daha çevirdikten sonra " Hakan Bey. İzlediğiniz görüntüler geçtiğimiz aylarda Ankara'nın göbeğinde Kızılay' da meydana gelen bir kişinin öldüğü trafik kazasıdır. Bu kazada Prof Cevdet SOLEY' in kızı Sina SOLEY hayatını kaybetti. Aynı kazada SERENLİ Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Fuat SERENLİ''nin kızı Sinem SERENLİ' de ağır yaralandı" dedi. Savcı Hakan" Geçmiş olsun Sinem Hanım Bilmiyordum " dedi.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin