Borsa ile işlerini yoluna koyduktan sonra takibi yeniden Holding Borsa izleme merkezine bırakıp işlerine yoğunlaştı. Özellikle Eskişehir'deki tesisler ile Kırka' daki Bor Maden üretim tesisi üzerinde çok duruyor arada kocasından dosyalar ile ilgili bilgi alıyordu. Müsteşar Dr. ODABAŞI 'nın Bilgisayarı MİT' e gelir gelmez ambalajına bile dokunmadan SİSER' e getirmiş, Sinem ve Bilişim ekibi uzun uğraşılardan sonra kayıtlı tüm dosyaları kurtarmış, Motor tasarısı bir daha geri getirilemeyecek şekilde silinerek elde edilen diğer bilgiler ile bilgisayar MİT'e iade edilmişti.
Hava henüz kararmış, Müsteşar ile birlikte göl üzerinden gün batımını izledikten sonra Balkona geçip Burcu'nun hazırladığı akşam yemeğine başlamışlardı. Keyifli Akşam yemeğini konağın önünden geçen ambulansın siren sesi bozdu. İkisi ne Merakla kalkıp Ambulansın nereye gittiğine bakmak üzere balkonun köşesine doğru yürürken ambulansın çiftliğe girişi görüş açılarına girince iyice meraklanıp hemen içeriye doğru yöneldiler. Burcu' nun telefonun ahizesini yerine bıraktığını görünce İkisi birden Burcu'ya baktı. Burcu " Lale Hanım rahatsızlanmış ne olduğunu demediler bana" der demez Sinem hızla kapıya yönelince Burcu Sinem'i kapıda yakayıp " Dur hele nere gidiyon?" diye bağırdı. Sinem " Lale hanıma ne olduğuna bakacağım Burcu" deyince " Tamam bak bakmasına da böyle cıbıl mı gitcen?" dedi Burcu.
Sinem Burcu'nun ikazıyla üzerine bakınca üzerinde banyo'dan sonra iç çamaşırı giymeden üzerine geçirdiği tek parça ince pazen giysiyle olduğunu fark edip yatak odasına doğru Burcu' nun çekiştirmesi ile yönelirken Müsteşarın çoktan üzerini değiştirip yatak odasından çıktığını gördü. Müsteşar " Hayatım ben hemen çıkayım. Sen de üzerine bir şeyler alıp gelirsin. Merak etme küçük bir kanama geçirmiş" diyerek kapıya yöneldi.
Burcu eli ayağı birbirine dolaşan Sinem' i kollarından tutup silkeleyerek " Sakin ol bi ne acele ediyon. Zaten Ambulans çıkıyo. Hastaneye gidersin" diyerek Sinem'in üzerindeki tek parça giysiyi çıkarmış, çamaşırlarını giydiriyordu. Hemen arkasından Gardıroptan eşofman takımı çıkarıp Sinem'e verdi. Sinem onları giyerken Burcu' da Spor ayakkabılarını verip çantasını topladı.
Kapıdan çıktığında Müsteşarın aracının biraz ileride uzaklaştığını, Güvenlik villasından da kendi araçlarının hareket ettiğini gördü. Fidan ve Esra zırhlı araç ile yanına gelir gelmez hemen araca binerken arkasından korumak üzere yine zırhlı Mercedes ile Oya/Gülce çifti yanaştı. Sinem Zırhlı BMW X5 'e biner binmez Esra gaza basınca de peş peşe hareket ettiler. Fidan " Lale hanımın kanaması olmuş. Az bir şeymiş ama Sevgi Hanım bebeğe bir şey olur korkusu ile hemen ambulans çağırmış. Müsteşar bey " Siz arkadan ağır ağır gelin acele etmeyin " dedi" diyerek Sinem' i sakinleştirmeye çalıştı.
Fidan cümlesini tamamladığında hızla çiftlik yolundan asfalt yola çıkmak üzere olan Esra' nın sert freniyle araç savrulunca yola odaklanıp kolçaklardan sıkıca tutunurken sağa savrulan aracın sol far aydınlığının önünden bir kamyonet pick-up zırhlıyı sıyırıp geçti. Zırhlı bu kez sola doğru savrularak asfalta çıktı. Lastikler asfalta tutunur tutunmaz gazı kökleyen Esra aracın yeniden savrulmasına izin vermeyerek toparlayıp yola koyduğunda ayağını gazdan çekip dönüşünü de tamamlamış ve tamamen yola girmişti.
Beti benzi atmış olan Esra derin bir nefes verip soğukkanlılığını koruyarak içinden " Offf. Helal olsun iyi toparladı. Başka bir araç olsaydı ya toslamış ya da üç beş takla atmıştık" diyerek aynadan Sinem'e göz atarken Fidan Sinem'e dönüp " Sinem Hanım? Sinem Hanım İyi misiniz?" diyordu.
Sinem yarı şokta gibiydi. Onun şok hali atlatılan kaza da değil Zırhlıyı sıyırıp geçen kamyonetin zrhlının farlarıyla aydınlanması sırasında kamyonetin direksiyonunda yandan gördüğü adamın siluetindeydi. Beyin hücrelerini deli gibi çalıştırıyor, adamın siluetini beynindeki fotoğraflarla eşlemeye çalışıyordu." İyiyim Fidan iyiyim devam et Esra yetişelim bizimkilere" dedi Sinem heyecanlı ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Ficción GeneralSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...