Sinem sessizce odasına girip külotunu çıkardı. Eteğini biraz daha yukarı çekip yine aynı sessizlikte kocasının yanına girerek masaya çıkıp oturdu. Müsteşar dikkatini verdiği bilgisayarından başını çevirip Sinem'in bacaklarını biraz okşadıktan sonra aralayıp içlerine birer buse kondurduktan sonra uzanıp güzelliğini koklayarak ona da kocaman bir öpücük yapıştırınca Sinem "Şahiiin birkaç ay ona sadece bakıp kocaman kocaman öpücükler kondurmakla yetinebilecek misin?" diye sordu.
Müsteşar beklemediği bir soru ile karşılaşınca şaşırıp " Benim dünya tatlısı mis kokulu güzelliğimin bir kusuru mu var?" diye endişeyle sordu. Sinem kocasının endişeli bakışlarına baygın baygın bakarak " Hayır tatlım Karın hamile. Senin bebeğini taşıyor" dedi. Müsteşar aniden Sinem'in bacaklarını bırakıp küçük parmaklarını kulaklarına sokarak iyice karıştırıp bıraktıktan sonra " Bir daha söyle bakayım az önce söylediklerini tam duyamadım" dedi. " Hamileyim tatlım. Bebeğini taşıyorum" dedi Sinem.
Müsteşar ayağa kalkıp Sinem'in bacaklarını beline dolayarak kucağına alıp " Alllaaaaaaaaaahhhhhh Benim dünyalar tatlısı karıııııııımmmmmm. Canııııımmmm " diye aklına gelenleri söyleyerek kucağındaki Sinem ile fırıldak gibi dönerken dudaklarının eriştiği her yerini öpüyordu. Sinem güç bela " Şahiiiin ne olur dur bebeğimizi düşürteceksin" deyince kendine gelen müsteşar aniden durup Sinem'i yine yavaşça masaya oturtup gözlerine bakarak " Beni zaten çok mutlu ediyordun. Şimdi dünyaları verdin biricik karım benim benim. Öyle mutluyum ki anlatamam" dedi.
Sinem kocasının gözlerine mutlu mutlu bakarak " Böyle planlamamıştık ama. İstediğine emin misin?" diye sordu. Müsteşar başını Sinem'in göğüslerinin arasına koyup kucakladığı yerden başını kaldırmadan " İnan sen de ben de çok mutlu olacağız ve ikimizin tatlı varlığını elbette çok istiyorum. Hem söylesene ben atık bu tatlı şeylerden süt mü emeceğim?" diye sordu Sinem'in memesini tatlı tatlı okşarken. Sinem " Sen emersen bebek ne yapacak?" diye sordu. Müsteşer " İki tane var hayatım paylaşırız uuuummmmm" diyerek eliyle okşadığı yere dudaklarını yapışatırınca Sinem mutluluktan içi titreyerek " Offf Şahiiiin lütfen oooohh bak dayanamıycam ama" diye inledi.
---- BİTTİİİİİ---
S O N
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Ficción GeneralSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...