Chapter 6

853 60 5
                                    

Jungkook seperti bayi yang sedang yang sedang menghisap susu dari botolnya. Sungguh membuatku makin sayang. Haha, jangan kecamku.

📣Amalankan amalan selepas baca komen dan vote. Semua kritikan dan sokongan akan diterima.📣

.
.
.
.

Aku mengendongnya hingga ke biliknya. Setelah meletakkan Jungkook diatas katil, aku terlihat sesuatu yang membuat aku terkejut.

Ia adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ia adalah sebuah gambar yang menunjukkan Jungkook yang sedang memakai dress merah dan rambutnya yang panjang yang hampir keparas pinggangnya.

Aku melihat kearah Jungkook lalu dengan berhati-hati aku menarik rambutnya dan alangkah terkejutnya aku apabila rambut pendek bak lelaki itu tertanggal. Rambut yang sebenar Jungkook sungguh panjang.

Aku melihat rambut yang lurus berwarna hitam yang sudah sama paras pinggangnya yang ramping. Tetiba Jungkook bergerak sedikit dan menampakkan balutan didada Jungkook.

Sudah seminggu sejak aku mengetahui kebenaran rahsia yang sangat mengejutkan.Aku sentiasa menjauhkan diri daripadanya.Walaupun begitu aku tetap berdebar setiap kali aku memandangnya. 'Apa itu cinta?'batin Jimin.

Aku melihat Jungkook dan Taehyung semakin rapat. 'Ini tak boleh jadi. Aku tak akan buat Jungkook jatuh cinta pada Taehyung.' Jimin merancang untuk memberitahu Jungkook yang dia sudah mengetahui rahsianya. Ya, orang yang terdengar bicara Jungkook di Chapter2 ialah Jimin.

Jungkook POV

Sejak kebelakangan ini Jimin selalu menghindari dari aku. Apa aku punya salah dengan dia ke? Jungkook hanya melepaskan nafasnya dengan kasar. Jungkook pergi kebilik Jimin.

Tok tok tok

"Masuk." Jungkook mendengar suara Jimin menyuruhnya masuk. "Hyung, aku nak berbicara denganmu tentang sesuatu." Jimin menepuk tempat disebelahnya.

"Hyu-" "Jungkook, boleh tak jawab hyung dengan jujur?" Jungkook hanya mengangukkannya sahaja. "Hyung nak tanya Jungkook ni sebenarnya apa?" Jungkook membulatkan matanya. 'Apa Jimin dah tahu?' "Jawab Jungkook." Aku mengeluh. "Yang sebenarnya Jungkook ni yeoja." "Aku dah agak." Aku melihat Jimin dengan aneh. "Apa maksud Jimin?" Jimin memandang aku dengan senyuman yang terlalu gembira.

"Aku tahu yang kau tu yeoja." "Habis tu kenapa oppa menghindari Jungkook?" Jimin membulatkan matanya. Mungkin kerana aku memanggilnya 'Oppa'. "O-oppa tak tahu juga." Aku tersenyum. 'Sekurang-kurangnya Jimin oppa tak marah.'batinku.

"Jungkook ada masalah ke sampai nak jadi lelaki?" Aku hairan kenapa pula aku ada masalah. "Mana ada masalah apa-apa. Jungkook menyamar jadi lelaki sebab Jungkook minat korang semua lah."

Jimin POV

"Jungkook ada masalah ke sampai nak jadi lelaki?" Aku memandang Jungkook dengan penuh perasaan ingin tahu. "Mana ada masalah apa-apa. Jungkook menyamar jadi lelaki sebab Jungkook minat korang semua lah."

Thump thump thump thump

'Haish jantung ni janganlah berdegub laju sangat.'batin Jimin. "Jiminnie oppa." Aku merasa mukaku yang tampan lagi cute plis seksi ni mula memerah.(dah mula dah nak perasan Jimin tu. Abaikan.😅) "J-Jiminnie o-oppa?" "Ya jiminnie oppa. Jungkook nak minta Jiminnie oppa jangan bagi tahu sesiapa. Okay?" Aku memandang kearah Jungkook. "O-okay."

"Bagus! Kalau macam tu Jungkook keluar dulu sebab Jungkook nak pergi tidur. Byeee!!!" Jungkook keluar dari bilik aku dengan senyuman yang bersinar-sinar(?) sehingga kelihatan gigi arnabnya yang comel. Aku merebahkan diri lalu terus tidur dengan bermimpikan Jungkook dan diriku.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TBC
Haha, sorry kalau chapter nie mengarut tapi akhirnya salah seorang dari member Bts dah mengetahui rahsia Jungkook.

TBCHaha, sorry kalau chapter nie mengarut tapi akhirnya salah seorang dari member Bts dah mengetahui rahsia Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook still a baby. So cute...😍😍😍👶👶👶

Our Maknae Is A Girl?! [Vkook & Jikook] _hiatus_Where stories live. Discover now