סיפור קצר

4.7K 248 49
                                    

זה לא פרק. חברה טובה שלי כתבה איזה משהו קצר והיא הסכימה שאני אעלה את זה, אני חושבת שמה שהיא כתבה כל כך נכון. פשוט תקראו ותנסו להבין כל מילה ומילה, אני קראתי ובכיתי...

-------

היא מנסה להיות הכי טובה שאפשר - הבת הכי טובה, החברה הכי טובה, האחות הכי טובה והבן אדם הכי טוב...
בסופו של דבר היא מגיעה למצב שבו היא סופגת את הבעיות של כולם ובכך מדחיקה את שלה - היא נאמנה וחברותית.

היא לא יכולה לראות צביעות ורכילות אבל זה סובב אותה, האנשים הם כאלה. היא תמיד אומרת. "לאנשים יש שני צדדים".
היא מנסה תמיד להיות על הצד הטוב, כשחברה בצרה היא מנסה לעזור לה למרות כמות הפעמים שפגעה בה.

אז בסופו של דבר היא יושבת לבד וחושבת לעצמה...

"למה אני חיה ככה, למה אני זאת ששותקת ושומעת את כולם ואני בעצמי לא סומכת על אף אחד..."
ואז היא עונה לעצמה, "כאלה הם החיים".

מגיע הרגע שהיא מרגישה שכל חברה, אפילו האחת שציפתה שתהיה איתה עוזבת אותה, נוטשת אותה ובוגדת בה. ומה נשאר לה? נשאר לה לנסות להיות הכי טובה. היא מנסה לצחוק, לחייך, ללמוד, לחיות...

אבל איך היא יכולה כשכל דבר שהיא עושה לא יוצא לה כמו שהיא רוצה? איך היא ממשיכה הלאה כשהיא מרגישה שהיא נחנקת, כשאין לה כוחות פיזיים ונפשיים להמשיך?

אז היא מנסה להיות הכי טובה.

גם בימים הקשים, בימים שבהם אף אחד לא יודע מה היא עוברת, היא בוחרת קודם כל לדאוג לחברות שלה - היא תמימה. היא בוחרת לספוג את מה שקורה לה ביום יום במקום לפתוח את הפה ולדבר - היא טיפשה...

היא בן אדם.

אבל, בסופו של היום היא מבינה שכל האנשים יישארו אנשים, יישארו כאלה רעים. וכל מה שנשאר לה זה לנסות להיות הכי טובה - לנסות להתעלות מכל הרשע הזה. בסופו של דבר היא בחרה להיות יותר חזקה מזה - לנסות להמשיך הלאה.

היא מבינה שהחברה שלה בוחרת להתרחק ממנה, וזה בסדר.
היא מבינה שאנשים ימשיכו להיות רעים, וזה בסדר. כי כאלה הם החיים, אנשים עוזבים ואולי אנשים חדשים יבואו...

היא מבינה את הכול והיא מנסה להיות הכי טובה.היא בחרה לנסות לשמוח ממה שיש לה, לנסות להתחיל להאמין בעצמה...

ומי יודע? אולי 'היא' תהפוך 'למישהי'.

כל אחד מרגיש בתוכו משהו, כל אחד מרגיש שיש בתוכו דברים לא מובנים ורגשות מוסתרים, אבל מי שבוחר להתעלות על הרגשות הרעים הוא אמיץ. היא בחרה להיות אמיצה.

החברה שלה? היא בחרה לעזוב אותה. אבל זה בסדר גמור, כי היא למדה גם לנסות לשים את העבר בעבר ולאט לאט להתקדם הלאה...

כי היא מנסה להיות הכי טובה שאפשר.

והיא? היא תצליח.

------------------

אז זה מה שחברה טובה שלי כתבה. זה משהו קטן שהיא כתבה ואני בכיתי כשקראתי את זה, זה כל כך נכון.
כי יש אנשים רעים ויש את האלה שמנסים להיות הכי טובים שאפשר. אני מנסה להיות הכי טובה שאפשר, ומי יודע אולי אני אצליח 😉

מקווה שאהבתם, שבוע טוב

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now