Maky se ještě chvilku převalovala v posteli a koukala na spící Áju. Užívala si to ticho. Tu fotku kde Ája spí si musela dát do mobilu jako tapetu na domovskou stránku, aby ji neviděli ti, co neví heslo. Za chvilku slyšela z vedlejšího pokoje zvuk budíku a Carrie která začla ječet ať ten hrozný zvuk někdo vypne. Maky šťouchla do Áji.
,,Děléééj. Vstávej už!"
Po nějaké době konečně všichni vstali, společně se nasnídali a vyrazili k dodávkám. Ája se zakoukala na Maky která se snažila dostat svůj kufr přes kluzké a zamrzlé schody které vedly z hotelu. Snažila se dolů dostat nejen kufr, ale i sebe. Schody očividně dost klouzaly, protože to vypadalo, jako by tam provozovala soukromou diskotéku pro epileptiky. Ája se neubránila smíchu.
Youtubeři konečně nasedli do dodávek a vyjelo se do dalších měst, kde se měl Cinetube konat. Dlouhou cestu si samozřejmně všichni museli krátit natáčením scének do svých vlogů. Konečně dojeli do Mostu. Zaparkovali dodávky a vydali se do kina. Dorazili tam dřív než očekávali a stejně před kinem už čekala hromada dětí. Markus šel zprovoznit zvuk, světla a obraz a youtubeři se zatím posadili na zadní sedadla v kině. Najednou světla zhasla a hudba ztichla. V kině byla úplná tma.
,,Hej, všechno v pohodě?" Zakřičel zachvilku Ati.
,,Ne! Asi vypadly pojistky! Sakra! Začal zezadu nadávat Markus.
,,Co teď? Nevidím si ani na ruce" Zpanikařil Vadim. ,,Kdo je nejblíž vchodu?!" Zakřičel.
,,Asi já." Ozvala se z druhé strany Ája.
,,Nezajdeš se podívat co se děje? Já se odsud takhle nedostanu." Stěžoval si Vaďák.
,,Jdu s tebou!" Ozvala se Maky která seděla vedle ní a zvedala se ze sedadla.Ahhh.. nejlepší věc co se mi mohla stát? Fallenka a Maky o téhle fanfikci ví a Fall jí četla ve videu? ❤ DÍKY!! ❤❤ To je absolutně úžasný ❤ před tím videem bylo 104 přečtení a teď 1,04 TISÍC?!! PROBOHA!! ❤ JÁ VÁS MILUJU!!
Fall, já vím že to čteš :D no neříkej že ne. 😂 Díky za to, že jsi ff četla a chceš další díly. ❤ Neboj, mám s touhle ff velký plány ❤ bude to ještě lepší a úchylnější než si vůbec myslíš ❤ doufám, že se taky těšíš 😁
~SuchNeon
ČTEŠ
Víc Než Jen Kamarádky (Fakyna016)
FanfictionFallenka je na zimním cinetube s ostatními youtubery. Je tam s ní i Makyna. Nikdy by nevěřila, že je do ní Maky takový blázen. (15+) Fallenka + Makyna016 (Fakyna016) by SuchNeon