Tohle je má úplně první povídka tak snad se bude líbit.A předem se omlouvám Vím že je to takové zmatené , ale snad se to dá číst.
Pořád nemohu uvěřit že se Victor přestěhoval do Japonska a stal se mým trenérem.Je to jako sen.,,Yuri ?" Zdálo se mi jako by na mně někdo volal ?Ne nezdálo je to skutečné, ale kdo to je ?A kde to vlastně jsem?Počkat pamatuju si jak sem šel s Victorem do lázní a pak pak.....
,,Yuri!",,Mmm-hm... " Co to právě teď bylo ?,,Victore?Co co to děláš mm p-m přestaň ne-nemůžu dýchat. "
,,Yuri?Haa konečně si vzhůru hrozně jsem se bál!"On brečí ??Páni jak on je roztomilej...počkat je to přeci kluk ,a-ale není na tom nic špatného ne?,,Jen klid co se děje proč brečíš ?",,Co ty se ještě ptáš?",,No moc si nepamatuju co se stalo tak__",,Ach promiň moje chyba ...no takže byli jsme jen tak v horkých lázních a povídali si ,ale ty si pak nejednou neodpovídal tak sem se podíval a ty si byl celej rudej a taky smrk-fňuk taky si nedýchal a já se bál nevěděl co mám dělat ,ale nakonec sem ti dal první pomoc a pak ses probral."První pomoc to jakože dýchání z úst do úst ?To znamená že se jeho rty dotkli mích...? rudne ,,Um děkuju"
,,To je dobrý jenom my slib že už takhle nikdy neodpadneš já nevím co bych bez tebe dělal kdyby si se neprobral tak já ..prostě už to nedělej !!",,Ale no tak nepřeháněj přežil by si to tu i beze mně úplně v pohodě ještě pořád máš svoje nejbližší ,ale neboj nemám v plánu umřít ještě minimálně 10 let",,Ne Yuri mýlíš se...mýlíš se protože není nikdo mně bližší než ty .",,Co?",,Yuri miluju tě takže už se ode mně takhle nikdy nevzdaluj.Ano?",,Počkej zpomal co přesně si myslel tím "miluju tě"?",,Myslel sem tím přesně to co sem řekl ",,Počk...",,Du do pokoje pak přijď",,Jo jasně" He proč se cítím tak šťastný potom co mi řekl že mně miluje že by??...NE to ne.A jak přesně to vlastně myslel to jako v romantickém smyslu?Nebo mně miluje jako někoho mu blízkého?.V hlavě mně teď napadala spousta otázek ,ale ani na jednu sem neměl čas a ani neznal odpověď.,,No nic asi už pudu taky na pokoj"Zajímalo by ně jestli už Victor usnul
pravděpodobně ano už je přeci jenom pozdě.,,Victore spíš?",,Si to ty Yuri?",,Jo sem to já jak je možný že spíš zase v mojí posteli?"
,,Když mně se s tebou spí tak strašně dobře tak budu spát tady"Tak jo ale spím sám!" ,,Co, ale jako tvůj trenér chci znát každý kousek tebe a navíc budu hodný a ani o mně nebudeš vědět",,Tak dobře ale jakmile se dozvím o tvé existenci v mé posteli jdeš spát k sobě!",,Dobře dobrou noc"Pf je tak roztomilí když neví co říká asi se půjdu převléct do boxerek přeci nebudu spát nahej když je tam se mnou to úžasné stvoření :)
No jistě to by nebyl Victor Kdyby se nenarval doprostřed postele.To už jako spí? Ale počkat on je i nahej? Tak fajn to zvládneš Yuri jen di normálně spát......Dobrý zatím to jde ...Heh že já blbec se ozval ,,Victore nemám vědět o tvé existenci tak mně přestaň objímat ."Sakra proč mi tak buší srdce?? Klid uklidni se uff.Ha ha skoro to vypadá jako bychom byli milenci hmm Victor a Já ? Já a Victor ?..to nezní špatně .Teda vlastně je to divný takhle spolu spát,a mně to vůbec netěší !
Pokračování příště......
Moc děkuju za přečtení a prosí do komentářů pište případné stížnosti na příběh nebo naopak požadavky :)
ČTEŠ
Just so we're happy |POZASTAVENO|
FanfictionWarning : Yaoi Yuri a Victor jsou na dovolené v lázních.Do teď byli jen přátelé nebo spíš trenér a žák, ale co se stane když se Victorova láska stane opětovanou...Nemluvně o starém spolužákovi který se z ničeho nic objeví a projevuje velký zájem o...