Alara! Alaraaa!!!!
Sen kalkana kadar, leylekler uçtu.
-Abliş ya 5 dk nolur ablaların en güzeliiiHiç boşuna yalakalık yapma!
-Sen bana kıyamazsın kii
Bak terlik geliyo kalk hazırlan senin bu gün mezuniyetin var sen ne diyorsun?
Ya of tamam leydim kalkıyorum.
Yataktan yılışa yılışa çıktım. Her uyandığımda hep böyle olurdum
Seni gören de sarhoş sanar güneş
Tamam abliş.Ablam şakasına bu lakabı beğenmedim dedi.
Tamam o zaman adın selin se bende sana sele derim.Ablam beni odadan koşturdu.O kadar zengin olmasak ta idare ediyoduk ailece.Çok zengin değildik ama aile bağımız çok kuvvetliydi.Ablam beni canından sever, babam ben büyüsemde miniğim diye sever annem de beni kuzum diye sever be ise hepsine bir lakap kurarım.Sadece evde de değil okuldada mesela bir arkadaşımın adı su ben suluk derim diğer arkadaşımın adı deniz ben sea derim işte ben
Ablam koşturduktan sonra annemin arkasına sakladım.
Kızım hadi kahvaltıya.
-Tamam anniş dedim.
10dk sonra evden çıktım.
***Okula geldim ders fizikti hiç sevmezdim.Bildim bileli.Sonra öğretmen ciddiyetle:
gençler biliyorsunuz ki bugün sizin lise mezununuz ve şu andan beri tatil ama hazırlık için tamam mı?Bu önemli günde gelmeyen ne olacağını anlar.Ne olacakmış ne yani?
Evet çıkabilirsiniz.
Çıktıktan sonra sınıftan burak'ın arkadaşlarından cüneyt, berk, ege geldiler.
-Cüneyt heyecanlı bir şekilde."Alara bir şey söylicez ama iyi düşün."Tamam len ne acele et!!!
Tamam ya sana da bir şey denmiyo berk seninle çıkmak istiyor iyi düşün.
Suluk gözlerini 4 büklüm açarak"Tek kelimeyle kabul ett ne olur."dedi.
Kızlar olmaz boşuna zorlamayın çıkmam ben bir kere asla aşka inanmam.Ya niye dedi sea yani deniz üzülerek.
-Kızlar çünkü bunu kabul edersem hayatımda ki en sevdiğim kişiyi kaybederim...
Deniz merakla ("Senin bizden sakladığın ne?)
-Tamam kızlar anlatıcam.
Burak'ı ablam 4 yıldan beri seviyor.Her akşam yine ne giyersem burak beni beğenir diye derken onu deli gibi severken ben bu teklifi kabul
edersem ihanetlik olmaz mı?Alara bence de kabul etme, ama bundan sonra bizden bir şey saklama tamam mı? (Tamam kuzularım diyerek ikisine sarıldım.)
Ablam'ı her zaman severdim ve bunu öğrenirse bana çok kızardı. Ama asla öğrenmicek asla!!!!!
***
Eve gittiğimde sele sele diye bağırdım.
Sonra anniş diye bağırdım yine duyan olmadı kahretsin!
Nereye gitmişler di?
Benim bugün lise mezunum vardı.Sonra sidikli nuriye ye çıktım üst kata.Sidikli nuriye sidikli nuriye!!!!
Kapıyı sert bir şekilde açtı.Ne var bak bir daha sidikli nuriye dersen seni ayağımın altına alırım.-Kim kimi alıyomuş o zaman görürsün delirtme beni...
Of be tamam ne var?
Annemler nerde biliyormusun?
Ne biliyim be senin anneni ananın bekçisimiyim ben alah allah!!!
Bak sidikli ben senin ne türlerini biliyorum dökerim mahalleye ona göre haa!!!
-Tamam terzide
Saol görüşürüz.Sidik-lafım yarım kalmıştı.
Hemen terziye gittim annem ablamın mezun elbisesini terzide daraltmaya gitmişti.Yine de alamasa da hep bizim için hep çabalardı.
-Annişkom meleğim hazır mı elbise.Hazır hazır kuzum eminim ki çok yakışacak.Eminim anniş.
Eve geldiğimizde hazırlanmaya başladım.
-Anniş nasıl olmuşum?
-Çok güzel kuzumm.
Saol canım.Üstüm de beyaz dizlerimin altına gelen şirin bir elbise ayakkabı olarak benim okul döneminden beri biriktirdiğim gece mavisi ayakkabı saç olarak su dalgası yaparak çok şirin olmuştum.