Bölüm 3

11 1 0
                                    

Dünyanın üvey babası hemen eve gelip dünyayı karşisina alıp ona olan biten herşeyi anlatmıştır "sen nasıl böyle birşey yaparsın ya hiçmi utanmadin ben para karşılığında bir mal gibi tanimadiğin bir aileye satmaya hiçmi hep düşündüm biliyomusun ben bu adam naptin da bana hep kötü davrandı naptım ya hiçmi için acımiyo senin anneme yıllardır kötü davrandığın yetmiyormuş gibi birde bana kötü davraniyosun annem senin yüzünden öldü mesela bende senin yüzünden hiç bilmediğim bir şehre hiç tanimadiğim bir ailesinin yanına gidicem bir hata sonra kim bilir AMA UNUTMA BEN SENİ HİÇBİR ZAMAN AFFETMİYEM " son cümlesini bağırarak söylemişti Dünya tam oda gidiyorduki üvey babası onu kolundan tutup sert bi tokat atmıştı "Sen hakketin bu tokadı benimle nasıl böyle konuşursun ha nasıl daha ne istiyorsun işte seni ülkenin sayılı zengin ailelerinden birinin oğuluna veriyorum daha yaptığın şeye bak utan be" dedi üvey babası anlamıyordu işte sorun işte adam Dünya kimsenin parasını felan istemiyordu onu tek bi isteği vardı oda annesinin hatiralatiyla dolu bu evden gitmek istemiyordu ama işte o para göz adam bunu anlamıyordu "Anlamıyorsun ben senin gibi para göz değilim benim tek bi isteğim var oda bu annemin hatiralatiyla dolu evden gitmemek bikere annemin mezarı burda ya İstanbula gidince beni göndermeseler annemin mezarına gelmeye ozaman naparim ben yaşayamam anliyomusun yaşayamam " dedi dünya , üvey babası iyice sinirlenmeye başlamıştı "Bi tutturmuşsun annem de annem ne var bu kadında anlamıyorum ben ya gideceksin o İstanbula o adamlada evleneceksin benim lafımın üstüne istiyorsan başka birşey eklemiceksin ha ?" Dedi üvey babası  genç kız anlamıştır başka çaresi olmadığını ağlayarak odasına koşar kapısını kilitleyip yatağına uzanır ve hıçkırık hıçkırığa ağlamaya başlar aslında birazcık sevinir çünkü bu adamın elinden kurtulacaktır ama ya annesi ya onu burda nasıl tek bırakır ya onu göndermeseler annesinin mezarını ziyaret etmeye ? Yok ya okadar vicdansız değildir evleneceğim kişi umarim diye bi umut eder ...


Yağızdan devam :

Yağız dedesinin ona evleneceksin dediği günden beri tam 5 gün geçmişti o 5 günün beşindede her gece ayrı bir bara gidip ayrı bir kadınla geçirmişti gecesini en sonunda dedesi onu bu gece yani cumartesi günü eve geç geldiği bir vakit yakalamış ve gidip onunla konuşmaya karar vermiştir Yağız tam yatağına girip uyuyacakken daha doğrusu uyumaya çalişacakken kapısı çalar ve " oğul benim gire bilir miyim" der dedesi oda ne kadar dedesine kızgın olsada "Gel dedem içeriye " der dedesi kapıyı açıp içeriye girer  Yağızın yatağına oturup onunla konuşmaya başlar "Bak oğul sana uzun bir konuşma yapıcam ama sakın sözümü kesme olurmu ? " Der Yağız konuyu anlasada "Tamam dedem" der  "Bak oğul bu kızın adı Dünya bu kızın babası  küçükken trafik kazası geçirmiş ve ölmüş babası o anneside herhalde bu yükü kaldıramayacağını anlayıp başka bir adamla evlenmiş yıllar önce ama bu adam hep o kadına çok kötü davranmiş dövüyormuş  hep annesini dünyanın kadının en son hastalanıp 4 yıl önce ölmüş dünya tam 4 senedir böyle bir adamla yalnız kalmış o adam hep ona da çok kötü davranmiş hatta bir ara neyse ben anlayamayacağım daha fazla anla işte adam para gözün teki ve hiç düşünmeden üvey kızını lara karşılığında bize verdi ama dünyayı çok soruşturduk o köyler civarında tüm güzelliği dilden dile dolaşıyormuş merhametide bi  okadar  iyi biliniyormuş anlayacağın bu kız sana çok iyi gelecek ben adım kadar eminim neyse dada çok konuşmicam hadi iyi geceler sana" Yağız çok şaşırmıştır Dünyanın hayat hikayesine içinde üvey babasına Karşı anlamadığı bir nefret oluşmuştur ama kendine kizmaya başlamıştır tanimadığı bir insana üzülmicekti  "dede bak beni tanimadiğim bir insanla evkendirdiğin yetmezmiş gibi birde ona iyi davranmamı bekliyorsun sakina dede sakina benden böyle bir şey bekleme" dedi dedesi hiçbir demeden dışarıya çıktı çünkü biliyordu Yağızın bu laflara utanacağını  Yağız uyumaya başladi çalıştı yani çünkü Yağız her gece uyumaya  çalışırken   çünkü  Yağız her gece sessizce ağlardi aslında Dünyayla bi yandan benziyordu yaşantıları ikisi de her gece ağlayarak uyuyordu aile özlemi için son bir gün kaldı birbirlerini görmeye bakalım neler gelişecek yagiz Dünyaya iyi davranacakmi kim bilir belki aşık olurlar birbirlerine yada ömür boyu nefret ederler ......

Benim Nefesim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin