- Амбър.. Аз вече съм с Луна... -каза Матео.
- Но.. Нали бяхме заедно.. Само преди един месец скъсахме, а вече ходиш със сестра ми!?
- Не знаех че ти е сестра.. Виж, не исках да те лъжа, от отдавна харесвам Луна. А сега и тя показа чувствата си към мен и...
- Няма нужда да обясняваш. Щастлива съм за вас двамата, глупчо. - Амбър прегърна Матео. - Всъщност, и аз съм влюбена в друг.. Влюбена съм в Симон, но сега той е със Селена и..
- Нещата между нас не вървят много добре.. - обади се Симон от отсрещната стая. - Нито тя е щастлива от тази връзка, нито аз.. Постоянно ни преследват папараци, говорят и пишат глупости за нас.. И решихме да се разделим.
- Ти чу ли всичко? - попита Амбър.
- Да, и съм много щастлив, защото и аз те харесах още откакто дойдох тук. Наистина си невероятна..
- Ти също си страхотен, аз.. Не се сприятелих с теб, защото с Луна се мразехме и..
Преди да довърши Симон я целуна. Матео се засмя и каза:
- Хайде де, сега ще се целувате ли? Да слезем долу при Луна, защото е сама.
Всички слезнаха при нея, Симон и Амбър казаха, че са заедно. Луна много се зарадва и ги прегърна и двамата.
- Много се радвам за вас.. Амбър, вече предполагам си разбрала, не исках да..
- Няма нужда да обясняваш, сестричке. Всичко е забравено, каквото станало станало.
- Май трябва да отидем на двойна среща? - предложи Луна и се разсмя.
- Определено трябва. - каза Амбър.
Оговориха се за другия ден около 7 часа в един ресторант, близо до хотела. Снимачния ден приключи повече от добре, а вече имаха съвсем малко от филма. Всички се бяха оправили и бяха тръгнали към ресторанта. Там също всичко мина страхотно. Двойната среща мина повече от добре, а те още повече затвърдиха приятелството си. Когато се прибираха, Луна си навехна крака и каза, че много я боли. Матео и предложи, да я занесе на ръце, а Амбър удари Симон по ръката с намек, че иска и тя. Симон също я вдигна, всички се смяха. Когато се прибраха в хотела, роднините им ги чакаха с нетърпение, бяха много притеснени..
- Къде бяхте? Знаете ли, колко много се притеснихме?
Още преди да довърши, на Моника и се обади Аманда. Тя плачеше толкова силно по телефона, че никой не можа да я разбере. Тогава Шарън каза:
- Прибираме се у дома още утре, ще помолим режисьора да продължи снимките в Буенос Айрес. Явно нещо сериозно е станало, щом Аманда беше толкова притеснена..Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/
ESTÁS LEYENDO
Сбъдната мечта
Novela JuvenilРезюме: Луна получава голяма възможност да сбъдне мечтата си. Какво ще каже тя на приятелите си, ще ги остави ли, или ще остане при тях?