1. Bölüm

351 131 94
                                    

Geçmiş

Nihayet kamp gezimiz bitmiş eve doğru gidiyordum. Okul kampına babamdan zar zor izin alıp gitmiştim. Bir hafta boyunca canım annem, hiç anlaşamadığım abim ve ilk aşkım babamdan ayrı kalmak çok zordu.

Babam mafya babası  olmasına rağmen kimsenin hakkını yemez kimseye haksızlık etmezdi.. Çevremizdeki komşularımızla çok iyi anlaşırdık. Oturduğumuz yer site halinde iki veya üç katlı evlerden oluşuyordu. Ben bizim evin parlayan ışığıydım.

Bu ismi sitedeki komşularımız takmıştı. Küçüklükten beri tanırlardı beni. Yaramazlıklarımla, yardımlarımla, herkese gülücük dağıtmamla onlar bana ismim yerine anlamıyla seslenmeyi seçmişlerdi.

Çalan telefon ile  açıp kulağıma götürdüm. Karşıdan gelen ağlama ve hıçkırık sesleriyle  kalbimde oluşan sızı artarak beni boğmaya başlamıştı.

"Me-Meyra he-hemen... buraya gel-gelmelisin. Hemen."

Arabayı ani frenle durdururken konuştum. Evet babam sayesinde araba kullanıyordum. Merve en yakın arkadaşım hatta kardeşim sayılırdı. Rahatsızlandığı için erkenden kamptan ayrılmıştı.

"N'oldu Merve? Sorun ne? Nerdesin kızım sen?"

"Mey-Meyra be-ben depodayım. "

"Tamam sakin ol ve bana nerde olduğunu söyle. "

"Depo ..... yerde."

"Tamam hemen geliyorum. "

Telefonu kapatıp babamı aradığımdan gelen kadın sesi ile baka kaldım. Telefonu kapalıydı.Ve kapalı olması beni şaşırmıştı. Çünkü babam telefonunu asla kapatmayan biriydi.

Depoya geldiğimde deponun önünde silahlı adamları görmem bir oldu. Yanlarından geçip depoya girdiğimde Merve hızla boynuma  sarılırken Ahmet amcam Merve'ye beni buradan çıkartmasını hakkında birşeyler  söylüyordu.

Meyra *Sadist Bir Kız*   (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin