R.I.P. Johannah

48 7 0
                                    

Sziasztok!

Szerintem a tegnapi nap mindenki számára lesokkoló, és elképzelhetetlen volt...

Igaz nem is ismertük Jayt, soha nem találkoztunk még vele... sajnos már nem is fogunk... de még is nagyon sok mindenkit megrázott a halála... köztük engem is...

Egy csodálatos édesanyát vesztettünk el, aki világra hozott 7 csodálatos gyereket.

Nagyon nehéz felfogni ami történt...

És akkor most gondoljunk bele abba, hogy Louis és a testvérei mit élhetnek most át...

Nyugodj békében! :c :'c

De, Louis ma fel fog lépni, és szerintem hihetetlenül jó lett a dal!

Bár van egy olyan megérzésem, hogy sírással fog végződni ez a kis "mini koncert"...

Amúgy a részekről még annyit, hogy azért nincsenek, mert történt egy kis baleset a térdemmel, és hát nem nagyon tudok járni, és a géphez se nagyon ülhetek, mert elzsibbadok, elgémberedek, és az nem tesz jót. (most is csak erre az 5 percre jöttem ide amíg ezt megírom)

És most mondhatnátok hogy: De Viviiii!! Hát ott a telefon!

Na igen, a telefonom.... letörölte a wattpadot, és nem engedi rátölteni sooo...

De semmi pánik, karácsonykor már lesz rész, mivel megkapom a laptopomat!! ( anya nem bírta tartani a száját, és elárulta hogy mit kapok :D)

De kérlek szépen benneteket, legyetek még egy pici türelemmel!


New Direction [L. T. Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora