A bátyám ölelt át engem. Most csak ő kell nekem. Döntöttem vele megyek. Nem akarok, apával itt maradni nekem ez nem megy. Nagyon sok minden anyára emlékeztet még akkor is, ha egy másik városban lakom, akkor is sok minden csak rá emlékeztet. Bár nehéz lesz majd itt hagyni Justint de nekem ez nem fog menni. Egyre szorosabban öleltem magamhoz Timmyt.
*3 hónap múlva*
3 hónapja vagyok együtt a Justinnal. Mindennél jobban szeretem ezt a fiút egyszerűen tökéletes. Minden nap egy álom vele. Justinnak kurva jó hangja van, de ezt valahogy nem akarja elhinni pedig nem csak én, mondom neki, hanem mindenki, aki ismeri, nem tudom, mért nem hiszi el pedig igenis tehetséges. Ariana még mindig sok időt tölt itt és még mindig nyomul Justinra nem hiszem el, hogy nem veszi észre, hogy nem akar tőle semmit.
- De mért nem hiszed el, hogy jó hangod van? - kérdeztem ma már sokadszorra az én életemet.
- Haaj cica mondtam már, hogy nincs jó hangom. - nézet le rám.
- Hányszor mondjam még neked, hogy nagyon jó hangod van?
- Még sokszor fogod elmondani, mert tényleg nincs jó hangom.
- Ugye tudod, hogy mindenki tudja, hogy jó hangod van csak te vagy olyan hülye, hogy nem hiszed el.
- Kicsim imádlak, de nincs hangom.
- Ezen kár is veszekedni jó hangod van és kész. - jelentettem ki. Justin csak mosolygott. - Amúgy azt mondtam az igazgatónak, hogy szívesen énekelnél a szokásos iskola bálon. - mondtam kicsit félve a választól.
- Legyen, de csak akkor, ha te is énekelsz velem. - mondta halál komolyan.
- De ellentétben veled nekem nincs hangom. De ha ennyire szeretnéd, akkor éneklek veled. De, csak mert szereltek.
- Én is szeretlek cica. - mondta majd megcsókolt. Imádom a csókját. Mindig azt szeretem mikor lassan, de szenvedélyesen csókol. Justin egy idő után felém kerekedett. Levegőhiány miatt váltunk el egymástól. Justin édesen rám mosolygott majd legurult rólam. Arra lettünk figyelmesek, hogy valaki kopog az ajtón.
- Gyere. - szólalt meg Justin.
Ekkor belépett az ajtón Ariana egy igen rövid és hiányos ruhában.
- Sziasztok. Justin anyukád üzeni, hogy öltözzetek, fel szépen mivel étterembe megyünk. Holly a te családod is jön meg az enyémek is jönnek. - hadarta el gyorsan.
- Oké, köszi, hogy szóltál. - mondtam és ezzel jelezve, hogy menjen ki. Nehezen, de meg értette, hogy mit is akartam neki ezzel mondani.
Miután kiment meg kértem Justint, hogy vigyen haza, mert csak otthon van szép és elegáns ruhám. Elégett tett a kérésemnek. Otthon gyors meg fürödtem és elkészítettem a hajam és a sminkem majd felvettem a ruhám. Ezt még anyától kaptam meg a 17. szülinapomra.
Lent apa meg Monica várt. Apa öltönyben Monica meg egy keveset takaró citromsárga ruhában volt. Mit ne mondjak még a holdról is észrevették volna.
- Gyönyörű vagy kicsim. - mondta apa. Monica csak fintorgott.
- Köszönöm szépen. Te is jól nézel ki apa.
Lassan elindultunk az étterem felé. Már mindenki megérkezett mentünk is, be. Justin és én a kicsikkel kézen fogva mentünk be. Mindenki meg rendelte az ételt. Ariana felhozott egy számomra kellemetlen témát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.