Capitolul 15-Griji vs. Întâlniri

188 15 8
                                    

         Shailley P.O.V.
      A trecut o săptămână în care m-am plictisit de moarte,exceptând orele în care Ryan,Mason,Issac,Troy sau Rosie îmi țineau de urât.Chiar și Tony a venit să vadă ce fac,însă nici urma de Matt.
-Gata vacanta,bruneto!-spune Issac vesel ,intrand cu Ryan în salon.
-Decât vacanța la spital,mai bine te lăsam să mă bați!-spun făcându-i să râdă.
-Nu spune asta,Shay,este destul de nebun s-o facă!-spune Ryan printre sughițurile provocate de râs.
-Unde-i Rosie?-intreb după câteva minute și primesc o imagine ciudată:Issac zâmbind și Ryan uitandu-se urât la el.-Ce s-a întâmplat?-întreb îngrijorată în timp ce mergem spre camera mea,cu Issac în stânga și Ryan în dreapta mea.
-Am sărutat-o!-spune blondul mândru făcându-mă să mă împiedic.
-Ce-ai făcut?!-țip șocată.
-Vezi?E o reacție normală.-spune pune Ryan indiferent.
-Am sărutat-o la serata dansanta,diseară ieșim la un film.-spune serios.
-Stai să vezi cum au reacționat ceilalți,tata mai avea puțin și își lua costumul ca să-l bată. -spune Ryan pufnindu-l râsul.
-Ai fost la Tony,o duci la film?-întreb uimită.
-Da! Ti-au pus ăștia dopuri în urechi?
.-Matt!-spun surprinsă când îl vad.
-Te-au externat.-spune surprins.
-Da,uite,vreau să vorbesc cu...
-Am întârziat !-zice dintr-o dată intrerupandu- ma .
-Unde?!Frate!E sâmbătă!-strigă Ryan după el.
      Rămân pe loc,surprinsă de reacția lui.
-Rosie e la voi în camera.-spune Issac.
       Dau din cap încă șocată,îmi iau lucrurile de la Ryan și plec cu pași repezi. Intru în cameră,închid ușa și trântesc pe jos bagajele.
-Hei,bine ai revenit în umila noastră cameră!-spune Rosie ieșind din baie.
       Eu,în schimb,mă trântesc pe pat cu fața în pernă și țip cât mă țin plămânii.
-Okey....și mie îmi pare bine să te revăd. -spune Rosie puțin speriată când îmi vede reacția.
-Sunt un dezastru!-spun ridicându-mi fața din pernă.
-De ce?-întreabă așezându-se pe marginea patului ei.
-A trebuit eu să mă arunc în fața glonțului,și apoi să fiu așa de  capoasă încât să mă cert cu el și să mi se deschidă rana.Matt se simte vinovat,mă evită!-spun disperată.
-Dacă nu incasai glonțul,Matt era mort.-spune Rosie blând. -I-ai salvat viața.
-Da,dar am stricat tot!Când spuneai că  nu mă pricep,nu credeam că sunt așa  un dezastru cu persoanele la care țin. -spun gesticulând.
-Shailley. Vorbește cu el,suferiți amândoi despărțiți,și jur că te reneg ca sora de suflet,dacă n-o faci!
-Dar de tine ce spui?!Huh?Ieși cu Issac la film,te-a sărutat?-spun ridicându-mi puțin tonul vocii.
-Chiar ți-a spus,nu?-întreabă oftând.
-Da,dar oricum îmi dădeam seama,uită-te la cum ești îmbrăcată!-spun admirandu-i ținuta:blugi skinny bleumarin,un pulover larg bleu și botine maro cu toc,părul fiindu-i prins într-o coadă de cal.
-Sunt îmbrăcată ca de obicei!-protestează uitandu-se în oglinda.
-Tu nu porți tocuri!-spun strambandu-ma.
-Shailley....-spune Rosie oftând-vrei să ieșim mâine la plimbare,mă întâlnesc cu Daniel în mall.
-Și iubitul tău ce spune?-întreb amuzata.
-Și exact de-asta,draga mea,vei merge și tu!-spune Rosie atingandu-mi nasul,iar apoi își ia geanta și pleacă .
        Rosie P. O.V.
-Hei!-spune Issac când mă vede. -Arăți...wow!
-Merci!-spun și ne uităm puțin  (mai mult) tăcuți unul la altul.
-Mergem?-întreabă jenat.
-Ce?Da.-spun inrosindu-ma din cap până-n picioare când mă ia de mână. -Umh...la ce cinema mergem?
-În centru.Partea aia de oraș prinde viață după ora 21:00.-spune în timp ce traversăm o intersecție. -Poate că după film,mergem în parc.
-La ce film mergem?-întreb curioasă.
-O comedie.-spune zâmbind malefic.
-De ce zâmbești ca un psihopat?-întreb oprindu-mă.
-Nu fac asta!-spune tragandu-mă ușor.
                          ***
-Aaaa!-mă uit stupefiată la fata din film,care a fost decapitată.
-Ha,blonda a murit!Ți-am zis eu!-râde Issac.
-Ce naiba înțelegi tu prin filme de comedie?-spun speriată și mă bag mai mult în scaun.
-Este comedie și...-vrea să continue,dar mă vede aproape una cu scaunul și mă ia ușor de bărbie-Tu chiar te-ai speriat?-mă întreabă și când vede că încuviințez,oftează și continuă:Nu ai de ce te teme când ești cu mine,ai înțeles?
-Da...-îi spun și mă cuibăresc la el în brațe ,iar apoi îmi spune pe un ton vesel și mă face să râd:
-Poate doar de definiția mea asupra comediei.
                       ***
       După film,am mers într-un parc,iar restul serii a fost cu adevărat amuzant.Ne-am luat vată pe băț,pe care cred că i-am pus-o în cap,când s-a prefăcut că mă aruncă în lac și mi-a făcut fratele de rușine ,povestindu-mi ultima lor misiune.

     A dat Domnul să postez din nou!!!Nu mă bateți  (prea tare),am dirigintă de matematică. Și teză luni.
Toate ca toate,vă mulțumesc ca ați  avut răbdare și că îmi citiți aberațiile. 😘😘😘

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum