Part I.

1.4K 63 1
                                    

Když jsem vstala, podívala jsem se na hodiny a bylo 5:48. Dvě minuty do zvonění budíku.."Arghhhh" odfrkla jsem si. Nesnáším když vstanu dřív jak budík.

"Už jdeš?" zavolal táta.."No jo, už bezim" jen tak jsem seděla na posteli v peřině a koukala do zdi.
Překonala jsem se a vstala jsem. Sešla jsem schody a sedla si na stoličku. Koukla jsem se na talíř a pak zpátky na tátu. "Čau" řekla jsem. "Čus" odpověděl mi bratr Denis. Je mu 16 a našel si holku takže se o sebe moc nezajímáme. Ale přesto ho mám ráda, taky mi pomáhal stejně jako Collin v těch nejhorších chvílích. "Čau říkám" tentokrát můj pohled sjel na tátu. Ani nevím jestli ho mám zdravit, jestli mu vůbec mám říkat táta."Nazdar" odpověděl a stále koukal do počítače.

Máme spolu divný vztah, od doby co umřela maminka ( byla jediná která mě chápala, samozřejmě spolu s Collinem ) tak mu to nějak přerostlo přes hlavu a je nesnesitelný.

Jen jsem se tak šťourala v jídle protože jsem neměla žádnou chuť a ještě po ránu jíst, raději mě zabijte.

Vrátila jsem se do pokoje a nakrmila našeho pejska Andyho. On je taky jediný, který je normální. Protože je to pes. Pes je přítel člověka.

Šla jsem do koupelny a vstoupila do sprchy. Umyla jsem si vlasy svým vanilkovým šamponem. Pak nanesla balzám a nakonec smyla. Poté jsem nechala téct vodu jen tak volně po mém těle. Vyšla jsem ze sprchy a začala si sušit vlasy které jsem pak dala do copánků. Nanesla jsem hydratační krém ale jinak se nemaluju. Jako jediná holka ze školy.
Oblékla jsem si černé triko s potiskem, modře džíny a šedou košili kterou jsem si dala kolem pasu.

Nazula jsem si boty značky Nike a ještě si vzala klíče, batoh ( pochopitelně ), sluchátka, mobil, peněženku a vyšla jsem z domu. Většinou nezdravím protože mě taky nikdo nepozdraví takže na to kašlu.

Mířila jsem si to na autobusovou zastávku, jelikož jezdim do školy autobusem. Nastoupila jsem, sedla si a pak uslyšela každodenní argumenty mých spolužáků ze školy.
"Bože, ona je pořád tady?." "Tak co ty lesbo? už sis našla svojí lásku??" dořekla to a začala se smát jak zhulená.

Raději jsem si pustila písničku od té nejdokonalejší, nejkrásnější a nejúžasnější osoby na světě. Demi Lovato. Respektive Body Say.

If i had it my way
I would take you down
If u had it my way
I would turn you out
And if my body had a say, i would come again, scared of what i might say 'cause i am at the edge..... A tak dále

Když jsem byla připravená zvednout se a vystoupit, jedna holka do mě strčila a začala se připitoměle smát."Copak, vysypaly se ti učebnice??" smála se dál. Hodila jsem na ní vražedný pohled a ona jen hodila svými vlasy a začala probírat to, jak si včera nalakovala nehty.

"Chceš pomoct?" zeptal se někdo. Otočila jsem se a hned jsem osobu poznala. "Pokud ti to nevadí, budu moc ráda" odpověděla jsem. Znovu se na mě koukla a zadívala se mi do očí. Pak mi podala poslední učebnici a podala mi ruku."Jsem Demetria Devonne Lovato" řekla "ale říkají mi Demi nebo Dems." "Já vás znám" odpověděla jsem a pousmála se.

"Vážně?" zeptala se. "Ano, každý den vás poslouchám v telefonu" usmála jsem se. "Takže mě znáš jako zpěvačku?" "Ano,přesně tak".
Pak jsme si jen tak povídaly a já jsem držela radost celou tu dobu, jelikož jsem nemohla uvěřit, že je to opravdu ona. Krásná, štíhlá, krátké černé vlasy, kožená bunda, krásný úsměv. Prostě Demi. Pak už musela jít tak se se mnou rozloučila a když zašla za roh, vyskočila jsem radostí do vzduchu. Vážně to byla ona? Nejsem náhodu ve snu?? Ptala jsem se sebe a šla do školy.

První hodina byla hodina přírodopisu. Připravila jsem si a čekala na zvonění. Jedna holka si mě všimla a řekla: "Hej děvko?" smála se
Jen jsem se na ni nechápavě koukla a zvedla jedno obočí. Říkali mi děvka jelikož se kamarádím s Collinem a mysli si že jsem s ním spala. Ale proto že jsem lesba tak k ničemu nedošlo." Potkala si tu tvojí úžasnou zpěvačku?" začala se smát.."Jo potkala, co ti je do toho?" Bože, řekla jsem si v duchu.

Ony se jen otočily zpátky k sobě a šepotaly si něco o Make-upu.

Zazvonilo, a přišla učitelka. Stará babka ale byla v pohodě. Po hodině jsem se vydala do školního bufetu. Koupila jsem si Colu a Doritos. Krásná to moje svačinka.

Vešla jsem do třídy a zapla si Demi Nightingale. Moje druhá nejoblíbenější po Body Say.
Asi po pěti minutách zazvonilo a přišla učitelka s tím, abychom byli zticha, že se nebudeme učit. Všichni začali jásat. " Moc se neradujte, budete mít přednášku o drogách, jak se jim vyhnout a proč je nepoužívat" řekla. Všichni se teď vražedně podívali na učitelku, která odcházela.

Po chvilce přišel někdo, koho jsem absolutně nečekala.....

Pokračování příště..... Díky za čtení, zkuste si tipnout kdo bude ten přednášející o drogách ale asi vám to dojde.... Takže zatím ahoj

I Love Her! -  Demi Lovato (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat