Μία μέρα πριν τα Χριστούγεννα.
Ο Κουέντιν ήταν καθισμένος στον καναπέ του σαλονιού του, σημειώνοντας κάτι σε ένα μπλοκάκι.
Ο Κουέντιν είχε αποφασίσει να περάσει αυτή τη χρονιά ελεύθερος, πριν πάει στο Πανεπιστήμιο. Οι γονείς του είχαν φύγει σε ένα ταξίδι με σκοπό να συναντήσουν μερικούς παλιούς οικογενειακούς φίλους, και είχαν αφήσει τον Κουέντιν μόνο στο Ορλάντο, λέγοντας του πως θα μπορούσε να είναι μαζί με τους φίλους του αντι να κάθεται μόνος στο σπίτι.
Ο Μπεν ήθελε επίσης να περάσει μία ελεύθερη χρονιά, αντίθετα ο Ρέινταρ είχε ήδη ξεκινήσει το Πανεπιστήμιο, το ίδιο και η Λέισι.
Έτσι λοιπόν, ο Κουέντιν είχε μία ιδέα, πριν δύο μέρες. Θα έκανε μία μικρή έκπληξη στους φίλους του, καλώντας τους στο σπίτι του για να περάσουν μαζί την παραμονή Χριστουγέννων και την επόμενη μέρα θα την πενούσαν έξω, διασκεδάζοντας. Εκείνη τη στιγμή σημείωνε τα πράγματα που θα έπρεπε να αγοράσει για την παραμονή, σήμερα:
Κεράκια
Αγιο-Βασιλιάτικα σκουφάκια
Κεκάκια
Τρουφάκια
[Υλικά για το κέικ:
Αλεύρι
Αυγά
Ζάχαρη
Σοκολάτα κακάο
Γάλα
Σιρόπι σοκολάτας
Άχνη ζάχαρη
Τρούφα βανίλιας
Σταλίτσες σοκολάτας
Διακοσμητικά:
Έλκηθρο
Δεντράκια]Θα έκανε και μία απόπειρα να ετοιμάσει μία γαλοπούλα με γέμιση με βάση μία συνταγή της μαμάς του.
Τέλειωσε το γράψιμο και κοίταξε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο δίπλα από την σκάλα, που λαμπύριζε χάρη στα πολύχρωμα φωτάκια που το περιτριγύριζαν και στις αστραφτερές γιρλάντες. Αυτός, ο Ρέινταρ και ο Μπεν το είχαν στολίσει δύο βδομάδες πριν.
Το κοίταξε για λίγη ώρα χαμογελόντας και σηκώθηκε για να ετοιμαστεί για να πάει για ψώνια. Ανέβηκε τη σκάλα και μπήκε στο δωμάτιο του. Όπως συνήθως, ήταν ένα χάλι. Τα άπλυτα των προηγούμενων ημερών ήταν σκορπισμένα στο πάτωμα, τα περσινά του βιβλία επίσης. Τα προσπέρασε και άνοιξε την ντουλάπα του. Φόρεσε ένα σκούρο μπλε τζίν και μία μαύρη μακό μπλούζα. Φόρεσε τα all-star του και έκανε να κλείσει το παράθυρο.Η ματιά του έπεσε πάνω στο παράθυρο του απέναντι σπιτιού. Σε εκείνο τον τοίχο, κρεμόταν η αφίσα του Γούντι Γκάθρι.
Τόσες αναμνήσεις...
Είχε είδη αρχίσει να βουρκώνει, οπότε αποφάσισε να απομακρυνθεί και να πάει στον προορισμό του.Κατέβηκε την σκάλα, έβαλε την λίστα στην τσέπη του και βγήκε έξω από το σπίτι. Στο γκαράζ τον περίμενε το δικό του μπλε μινιβάν. Μπήκε μέσα και κατευθήνθηκε προς το εμπορικό. Το ίδιο εμπορικό από το οποίο οι περισσότερες αναμνήσεις του με την Μάργκο άρχιζαν. Ακόμα και αν δεν ήθελε να βρίσκεται σε μέρη που είχε αναμνήσεις με την Μάργκο, ήταν αναπόφευκτο.
YOU ARE READING
Our Special Christmas [Greek]
Short StoryΜία Οne Shot ιστορία, βασισμένη στο εκπληκτικό βιβλιο του John Green, το Paper Towns, για την @santaslittlesthelper από το secret santa, διοργανωμένο από την @darksidecookies