Este un băiat, numit Justin. El este o persoană bună, dar este destul de urât. Justin e mereu jignit, mereu batjocorit, dar niciodată nu a cedat. El mereu s-a gândit de ce să trăiască, de ce să moară.
Într-o zi Justin a plecat la școală, ca de obicei voia să moară, dar când a ajuns la școală a citit o compunere, diriginta lui i-a spus că are talent la scis și s-a apucat să scrie o carte. El a început să învețe niște lucruri despre viață, despre el, a început să fie fericit. Și-a dat seama că are un vis, să devină scriitor. Să scrie îi umplea inima de fericire, ceea ce scria era o parte din sufletul lui, era esența lui. El vedea lumea cu alți ochi și voia doar să scrie. Normal că nu avea încredere în el că scrie bine, dar un prieten i-a zis că scrie genial, iar diriginta lui îi spunea să nu asculte de alții.
Justin simțea că îi ardea sufletul mereu la școală, dar trebuia să își țină în interior flacăra. Nu putea vorbi nici cu prietenii lui despre asta, era timid, nu știa de ce, dar ceva îl bloca. Flacăra lui se afla în ceea ce scria, în lumea lui, acolo erau visele lui, problemele lui și totul, era cea mai mare fericire a lui. Când scria simțea că poate atinge cerul, iar sufletul îi ardea mai încet și mai frumos, cu o flacără a fericiirii, simțea că a promit pe un drum minunat, drumul vieții sale, drumul pe care îl parcurgea prin cartea pe care o scria. Era călătoria lui în carte, care l a ajutat să se cunoască și să devină mai puternic și mai fericit. În întunericul cel mai mare din sufletul lui a găsit cea mai strălucitoare lumină. ✨💕
Într-o noapte a visat că un ajuns într-o altă lume, una mai bună, acolo erau vrăjitori, creaturi bizare. Soarele era ca o imensă minge de foc venită din imaginația lui sau ca sufletul lui, la fel de luminos și tot în flăcări. Era de fapt un univers paralel, nu un vis, a ajuns acolo prin puterea imaginației sale....
YOU ARE READING
Schimbă-te pe tine ca să schimbi lumea
FanfictionIt's about humans. We want a change, but we don't change ourselves. You're change, don't forget this! I want a big change in the world and I change myself. I was offended always, beacuse I'm very ugly, but now I don't care what other people believe...