2X Etkili At Kestanesi Balsamı

59 2 1
                                    

Farmasi At Kestanesi Kremi; sırt, Boyun, Eklem, Burkulma, İncinme, Bel, Fıtığı, Romatizma, Farmasi At Kestanesi bütün ağrılarda etkili Aescin ile kılcal damarları güçlendirerek varis ve vucüttaki şişlikler üzerinde etki sağlamaya yardımcı olur.

At kestanesi ekstraktı, sarı kantaron, mentol, esansiyel yağlar ve nane içeren formülüyle cildinizi rahatlatır, ferahlatır ve yenilenmesine yardımcı olur. Arnika ve Biberiye yağları ile cildin ihtiyaç duyduğu nemi sağlar ve besler. Sırt, boyun, kol ve bacaklarınıza masaj yaparak uygulayın.

Arnika bitkisi cilde yoğun iyileşme ve hücre yenilenmesi sağlar. Cilde sağlıklı bir görünüm sağlar.

Kullanıcı yorumu:Kızlarr 💜. Sizinle birşey paylaşmak istiyorum.. Eşim kaç haftadır Pazar'da çalışıyor ve her eve geldiğinde ayaklarının, bacak kaslarının ve ellerinin ağrısından değil uyumak yemek bile yiyemiyordu. Aklıma Nar paketimden çıkan 2X etkili At Kestanesi balsamı geldi ve eşime masaj yaparcasına ağrıyan yerlerine sürdüm ilk başta soğuk bir yanma oldu  5 dk sonra mükemmel sonucu aldım eşimin hiçbir ağrısı kalmadı ve ikimiz de gözlerimize inanamadık. Farmasi gerçekten kaliteye önem veriyor ben birkez daha verdiğim paranın onlara helal olduğunu söylüyorum..

❤Farmasi ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin