Nemilé vzpomínky

3.2K 89 7
                                    

,,Fajn..uhm.. AH! p-počkej..au.....to je moje noha.. heeej...ahhh!"
Ozývalo se ze sálu, když se Maky s Ájou snažily dostat se v úplné tmě přes sedadla k východu.
,,Co si asi myslí Markus že se tady děje když tohle slyší?" Zavtipkoval Vadim a youtubeři se zasmáli. Ája s Maky ale rázem zmlkly. Ája úplně ztuhla na místě, když se jí vybavila vzpomínka na onen moment, kdy jí Makyna začala v kabince rozepínat kalhoty.
,,Emm..tak jdeme?" Vytrhla ji ze vzpomínek Maky.
,,Oh.. jasně. Už jdu." Odpověděla rychle Ája a holky se daly směrem k východu. Prešly po tmě několik dveří a konečně se dostaly ke světlu. Octly se u vstupu do kina. Za prosklenými dveřmi začala ječet hromada fanoušků.
,,Kde máme nahodit ty pojistky?" Zeptala se Maky.
,,Nevím, pojď tudy ven." Vybídla ji Ája a ukázala k proskleným dveřím.
,,Tam?! Vždyť tam čekají fanoušci. Nedostaneme se přez ně! Pojď tudy, už jsem tady jednou byla." Řekla Maky s úšklebkem, kterého si Ája nevšimla a rozklusala se do tmavé chodby. Ája běžela za ní. Několikrát zahli do nejpodivnějších pokojů kde vůbec nikdo nebyl až se dostaly do maličké, tmavé místnosti kde byl jen smeták, kýbl a pár čistících prostředků.
,,Maky? Jseš si jistá že je to tady?"

Yay! Další díl hotový ❤ Mám 3 procenta baterky.. díky bohu že už to jdu uložit :DD Každé hvězdičky si hrozně vážím ❤

 díky bohu že už to jdu uložit :DD Každé hvězdičky si hrozně vážím ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vážně, tyhle dvě nejde neshipovat ❤❤
~SuchNeon

Víc Než Jen Kamarádky (Fakyna016)Kde žijí příběhy. Začni objevovat