9. rész

377 16 0
                                    

"-Annyira várom már a holnapot!-Ezt suttogva pár perc után el is aludtam."

                               ***

Korán reggel fél 7 fele keltem fel. Gyorsan megreggeliztem, majd fogat és arcot mostam. Feltettem egy kis szempillaspirált és tusvonalat. Az ajkaimat halvány rózsaszínű szájfénnyel díszítettem. A hajamat begöndörítettem. Kivettem a szekrényemből azt a ruhát amit ma veszek fel a suliba. Sokat gondolkodtam, hogy vajon mi áll nekem a jól.  Vajon Dave-nek mi tetszik rajtam a legjobban? Elgondolkodtam és körülnéztem a ruháim között. Végül ennél a szettnél döntöttem.

Felkaptam hozzá egy boka zoknit és felvettem  a fekete vans cipőmet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Felkaptam hozzá egy boka zoknit és felvettem  a fekete vans cipőmet. Szerintem ez a szett pont jó így. A körmömet kifestettem feketére, de csak azért, mert volt még időm indulásig. Mikor ezzel készen lettem és megszáradt, ránéztem az órára és negyed 8-at mutatott. Gyorsan összekaptam magam és felvettem a táskám. Rádobtam a vállamra és elindultam a suliba.

                               ***

Miközbe végig jöttem az úton nem történt semmi különös.
Felmentem az emeletre a lépcsőn miután beértem a suli ajtaján és bementem a terembe.
Láttam, hogy Dave az ablak felőli padsor utolsó padjában ül és a haverjai pedig körülötte. Látszólag jó kedvük volt, mert mind az 5-en nevettek. (Ugyanis 5-en vannak nagy spanok)

Erőt vettem magamon és elindultam hátra, de Lisa megálított.

-Te meg hova mész? Nem ülsz mellém?

-Én most nem ülök melléd. Bocsi!

-Mesélj!

-Majd suli után mindenképp.-Mosolyogtam rá.

-Okééé.-Kuncogott egyet.

-Most mi az?-Nevettem fel.

-Semmi. Semmi. Nyugi!

-Mond már!

-Tudod te, hogy mit sejtek.

-Hmm..-Mosolyodtam el megint.

-Amúgy nyugodtan leülhetsz oda. Nem zavar. Már más fog mellém ülni. De majd énis mesélek neked.-Kacsintott mosolyogva.

-Nah erre kíváncsi vagyok.-Kacsintottam vissza.

-Majd megtudod. Nah menj! Biztos vár már az urad.-Nevetett egyet.

-Jajh.-Nevettem énis.

Elindultam ismét a fiúk felé. Mikor oda értem mind nagyot néztek, de főleg Dave. Szemei kitágultak és szája 'o' alakot formált. Én csak mosolyogtam rá nem foglalkozva a többiekkel.

-Sz..szi...szia!-Köszönt még mindig sokkolva.

-Sziasztok!-Köszöntem vissza mindenkinek.

-Nagyon csini vagy ma.-Mosolyodott el.

Ohh. Köszönöm!-Csak remélni tudtam, hogy nem veszi észre, hogy elpirultam.

-Gyere! Ülj le mellém.-Itt kérte, hogy az eddig mellette ülő Matt áljon fel, hogy én leülhessek a helyére. Ekkor én leültem, Dave pedig átkarolt és adott egy puszit a fejemre.

-Nagyon hiányoztál! Egész este rád gondoltam. Alig aludtam valamit.-Suttogta a fülembe, mire én elpirultam és libabőrös lettem. Éreztem ahogy ő is mosolyog a nyakamhoz hajolva.

                              ***

Becsengettek és mindenki leült a helyére én pedig maradtam Dave mellett. Bejött a magyar tanár.

-Gyerekek! Mivel itt az év vége és nincs új tananyag, itt az ideje kicsit lazulni. Filmet nézünk és most megengedem, hogy ti válasszatok. Többen is bekiabálták, hogy nézzük a Harry Potter új részét.
A tanárnő bekapcsolta az interaktív táblát és a gépen ráment az online filmekre és ott megkereste, majd elindította.

                               ***
Minket Dav-vel nem nagyon érdekelt a film.
Eltelt vagy 15-20 perc és Dave odahajolt hozzám, majd a fülembe súgott.

-Királylány!-Éreztem lehelletét a nyakamon és ismét libabőrös lettem.-Mi lenne, ha most...-Rátette kezét a combomra és elkezdte simogatni.-Most nem itt ülnénk hanem inkább kielégíteném a vágyaidat máshol.-Villantott egy perverz mosolyt, majd rámkacsintott.
Én nem mondtam semmit csak beleharaptam az alsó ajkamba.

-Am, ne csináld ezt! Teljesen felizgatsz.-Lett egy picit dühösebb. Gondoltam egy kicsit lehetne játszadozni vele.
Lenyultam és belemarkoltam szerszámába erre ő felnyögött egyet halkan.

-Am, létszíves!

-Jólvan.-Kuncogtam halkan, hogy a tanárnő észre ne vegyen minket.

-Akkor, majd szünetbe folytatjuk.-Kacsintottam egyet és haraptam megint az ajkamba.

Itt az új rész. Ha tetszett nyomj egy vote-ot és komizz!😉

Jókislányból rosszkislányOnde histórias criam vida. Descubra agora