Hei,eu sunt Ruby,am 17 ani,părul roșcat,sunt o fire rebelă și ador rap-ul.Locuiesc într-o casă imensă (singură).Mama mea a murit când aveam 14 ani , exact când aveam cea mai mare nevoie de o prezență feminină care să mă învețe ce e bine și ce e rău. Tatăl meu este plecat în America.Din păcate având atâta liberate ,m-am apucat de droguri si de băut .Așa zisul meu tată care nu ma mai văzut de 2 ani ,mă încurajează sa fumez și chiar ma pune sa-i gasesc cumparatori și in țară ,deoarece e dealer. Așa l-am întâlnit pe Mark.Are 19 ani ,este o fire rebelă, ca mine ,are ochii căprui ,parul șaten și scurt.M-am îndrăgostit de el imediat ce s-a uitat în ochii mei .După 3 luni pline de întâlniri și flirturi ,într-o seară după ce am venit din club beți și fumați ,ne-am așezat în pat.M-a dezbrăcat ușor ,și a reușit să-mi aducă toate celulele din corp la viață. A doua zi ,când m-am trezit nu era în pat lângă mine.Am crezut că doar a vrut să profite de mine.Dar atunci l-am auzit cotrobăind prin bucatarie.Am pus ceva pe mine și când am coborât l-am văzut chinuindu-se să-mi pregătească un mic dejun.Am mâncat împreună și dupa ne-am dus la el acasă sa se schimbe și să mă prezinte părinților. Mama lui este o femeie plăcută scundă si blondă .Tatăl său, din păcat nu m-a plăcut ,el este un om înalt si umpic ciufut.Mark a primit un telefon de la prietenul său Bob ,și ne-am dus să ne întâlnim cu el .Când l-am vazut stătea liniștit jos pe o scară cu o sticlă de whiskey.Imediat ce am vazut sticla ma bufnit râsul ,deși eu și Mark eram mahmuri ,o sticla buna de whiskey nu strică niciodată.