-Sessiz ol!
+Tıkırtıları duyuyorsun değil mi?
- Şu çeneni kapatırsan daha iyi duyacağım.
+Korkuyorum.
-S*ktir telefon çekmiyor.
+Abla sesler kesildi
-Yanımdan ayrılma
+🗣
- Peter Peter Peteeer
➰➰➰
Her genç gibi arkadaşlarıma bağlı biriyim. Adım Jennifer ama siz bana JJ diyin. Genelde arkadaşlarım tarafından böyle çağrılırım.
~Hadi kızım toparlan biraz yük kamyonu gelicek yarın.
Evet annemi duyduğunuz gibi taşınıyoruz. Hiç istemiyorum aslında. Alıştığım çevreden ayrılmak, arkadaşlarımdan ayrılmak, okulumdan ayrılmak...
Aslına bakarsanız okulumdan ayrılmak cümlesini çıkarıyorum. Bayan Posey,den kurtulduğum için çok mutluyum. Kadın A+lık bir kağıt verdim halde bana D verdi. Hemde bunu sadece bana yapıyor.
+Peter çık dışarı. Anne şu oğlunu al burdan.
Peter benim kardeşim. Biraz anlaşamıyoruz gördüğünüz gibi. Ayrıca şuan evin heryerinde koliler var. Bu beni çok sinir ediyor.Sabah olmuştu. JJ'nin odasının camından giren güneş ışınları JJ'nin gözünü kamaştırdı. Ayağa kalkıp pofidik terliklerini giyip sabahlığını üzerine geçirdi. Aşağıya inip annesine ve babasına günaydın dedi. Babası gelen yük kamyonuna eşyaları yerleştirmeye yardım ediyordu. Az kalmıştı. Küçüklüğünden beri kaldığı bu evden ayrılmak bir hafta bile almamıştı. Anılar çok çobuk silinebiliyormuş demek.
Umarım beğenmişsinizdir bu bölümü. Birkaç bölüm sonra baştaki diyaloğu anlayacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2J
Teen FictionYeni bir eve taşınan JJ yeni bir hayat kuruyor. Tanıştığı çocuk nasıl biri??