HAYALLERİN PEŞİNDE

101 3 2
                                    

Chris Brown'un wake up şarkısıyla -herzaman ki gibi küfür ederek- uyandım. P*ç Chris böyle şarkı yapmayı nereden öğrendi? Ben bunları dışımdan düşünüyormusum ki henüz daha 4,5 yaşında ki kardeşimi bana tip tip bakarken yakaladım. Beni duyması kötü hatta berbat olabilir. Çünkü duyduğu herseyi babama yetiştiriyor. Anneme yetistiremez çünkü beni ispikleyebilecegi bir annem YOK. Bir araba kazasında hayatını kaybetti. iki günde bir onun mezarının yanına gider o günlerde neler olup bittigini anlatirim. Benim küçük kardeşim beni ispiklemek amacıyla jet gibi odadan çıktı. Hemen arkasindan gittim. Tabii biraz gec kalmış olabilirim. Babam elinde ki elmayı bir sağa bir sol eline alıyordu. Merdivenlerden indim ve babamın elindeki elmayı kaptim ve televizyonun karşısına geçtim umursamaz bir tavırla kanalları değiştiriyordum. Babam yanıma yaklaşıp;

"Sen böyle bir kız değildin Jenet."

Gözlerimi devirdim ve "sen demiyormuydun hep 'değiş değiş'diye."

"Ben onu büyümen anlamında söylemiştim bunu sende biliyorsun fakat umursamamazliktam geliyorsun."

Başımı iki yana sallayıp Özür dileyerek odama çıktım. Evet annemin ölümünden sonra biraz değişmiş olabilirim.Peki kabulediyorum çok değiştim. Ama hep babamla kardeşlerimin kölesi olup her dediklerini yapacak kadar da geri zekalı değilim. Artık büyümüş olmam bunu gösteriyor. Değişmiş olmamın nedeni ise okuldakilerin götlerinin fazla kalkmış olması. Okulumuzda bu kadar sürtük fazla. Yetiştiğim yerde hiç yakışıklı çocuk yoktu. Düşündüm de zaten orada ki tek çocuk bendim. Kısacası çocukluğum da bu şekilde yok oldu.

Odama çıkıp altın sarısı saçlarıma maşa yaptım ve gözüme mavi kalem çekerek evden çıktım. Tam bahçe kapısını açacakken babam yanıma geldi.

"niye bu kadar erken çıktın"

"okula kendim gideceğim baba."

"peki. İstersen Spensi'de bekle."

"Hayır o ahmak için ayakta dikilemem."

"ahmak dediğin senin kardeşin tatlım. "

"Sunu hatırlatip durmasana."

Gerçekten Spens'i hiç sevmiyorum.Biz abla kardeş değilde düşman gibiyiz.Her okula gittiğimizde beni görünce yüzünü burusturuyor.Ah neden baba, neden ikimizide aynı koleje gönderdin?Neymiş hem ben ona hem de o bana sahip çıkacakmış.O nerdeyse sınıftaki bütün kızlarla birlikte olmuştur. Ve bunu genelde babamın işinden dolayı gitmek zorunda olduğu iş gezilerinde yapar.Bense odama kapanıp ses duymamak için müzik dinler kapıyı kitler. ve babamın hemen dönmesi için dua ederim. Şimdi Spens i kolundan tutup ''yaptığınızı begendiniz mi ' diye annemle babama götüresim var. Elbette benimde çıktığım kişiler de oldu fakat birlikte olmadım ben kimseyle. En son 2 sene önce 8. balosunda benle evlenme hayalleri kuran bir yarım akıllının beni öpmesiyle aklım başıma geldi. İki senedir bu okuldayım ve henüz çıktığım biri bile olmadı.  Ama artık olucak. Nerden bildiğimi sorarsanız artık tenefuslerde test çözme YOK.

Zeki arkadaşlar edinmek YOK.

Artık değişimin anasını ağlatma vakti geldi geçiyor bile.

Kulaklığımı takıp dünya umrumda değilmiş gibi yürüyordum.Sonunda okula varabildim. Hemen sınıfa girip en arka sıralardan  birine oturdum. Bugün gelen geçen çok güzel olduğumu söyleyip durdu.

Evet,  bu da değişimin ilk evresi. Sıraların herhangi birine oturdum ve etrafa neşe saçtığımı farkettim.- Eve döndüğümde gülmekten çenem ağrıyordu.Bu başka bi konu.- Dersin başlarında bir kız öğretmenden izin isteyerek sınıfa girdi.Yeni gelmiş çok güler yüzlü ve tatlı birine benziyordu.Adi Ashley 'miş.  Yanıma oturdu ve 2 dakikada haşır neşir olduk.Iyi birine benziyordu. Tenefuste birlikte koridorda gezinirken Amerikan futbolu takımından bir oyuncuyu gördü ve duraksadi Ash.

Sanırım çocuğun adı Zayn olmalıydı. Hafif havaya dikilmiş saçları ve ela gözleri parlıyordu. Ash'in yanına doğru gelip

"Senin burada ne işin var?" dedi sinirli bakışlarıyla.

"Demek sizde buradaydiniz Bay, Malik." neler olduğunu anlamaya çalışırken Zayn bana bir bakış attı ve o an oradan kaçıp gitmem gerektiğini anladım. Yoksa çocuk beni bakışlarıyla dovebilirdi ve bu beni korkuttu. O an

"Ben sınıftayim Ash." diyerek oradan uzaklaştım.Giderken Zayn'in o parlayan gözleri hep ustumdeydi. Çocuktan etkileniyor muyum ne? A hadi ama saçmalama Jenet. En yakın arkadaşınla birşeyler yaşamışlar belli ki.Bu bana yakışmaz en iyisi daha başlamadan biten aşkımı kendime saklayayim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALLERİN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin