7.

417 42 2
                                    

Ahhmm.. te võiksite mulle kommentaarides teaa anda, kuidas teile osa meeldis ja mida peaksin oma lugudes muutma.. aitähh. Aga nüüd selle osa juurde.
***
KELL 06:15

Kurat! Kes äratuskellad välja mōtles? Vihkan teda! Sita helina valis neile!

Tõusen vaevu voodist püsti ja....

***

Avan silmad ja olen oma toas. Voodis tekiall, kas ma nägin voodist tõusmist unes?

Aga, mu pea valutab kohutavalt.

"Aih.."

Tuppa astub ema.

"Jante, kallike sa ärkasid!" Ema kallistab mind.

"Ehmm.. ema ma pean kooli minema."

"EI! Sa ärkasid aga sa minetsasid, kutsusin arsti sul on palavik!" Ütleb ema.

"Einoh, okei...."

"Soovid sa midagi?" Küsib ema. Ta in tõsiselt mures.

"Ei aitäh." Mulle ei meeldi, kui keegi mu pärast muretseb... eriti, mu ema.

"Aga, tegelikult peavalurohi ja vesi kuluksid ära." Nareatasin õrnalt.

See on nii harjumatu. See, et ema muretseb minu, MINU pärast. Tavaliselt on mu vanematel suhteliselt pohhuj minust. Kuid nüüd on vist teisiti.

Võtan kapi pealt oma telefoni ja vaatan.

"11 unreaded messages from Star⭐️"

Star⭐️: Heii
Star⭐️: Mis teed?
Star⭐️: Enne kui küsid, vaatan ma filmi.
Star⭐️: Janete?
Star⭐️: Marii?
Star⭐️: Kenakke💕?
Star⭐️: Mhh, Janete, ära igno!
Star⭐️: Plss
Star⭐️: Elus veel v?
Star⭐️: Janete.. ehmm
Star⭐️: Kui sa ära surid siis tea, et... ehhmm... sa meeldid mulle...

"MIDA!?"

***
#PINGEDONLAES

Just nii... How do you like that update? Ja ikka võiksite anda kommentaarides teada, mida parandada ja kuidas meeldis.

PS! LÕPETAN PILTIDE LISAMISE

Hilja w.Luke HemmingsWhere stories live. Discover now