25.časť-We are together :3

173 10 4
                                    

 ,,Lis Lis prosím zobuď sa..potrebujeeem ťa k životu..."počula som znamý hlas.Keď som otvorila oči zbadala som nad sebou Zayna.Vonku bola ešte tma.

,,Zzaayn čo sa dej?"pretrela som si oči a posadila sa.

,,Jjaa..miluješ ma?"

,,Preboha ty si opitý!"povedala som hlasnejšie.

,,Odpovec."silno mi stisol ruku.

,,Auuu Zaayn pusť ma."šepla som.Zayn mi ruku uvolnil ale stále sa mi pozeral priamo do očí.Doslova ma prebodával pohľadom.  ,,Áno zlato milujem ťa."pobozkala som ho na čelo.Nič nepovedal len sa zrazu zvalil na posteľ.Pravdepodobne zaspal.

,,Debil."povedala som a začala som sa smiať.No on nič ani ho nehlo.Vyzula som mu topánky a zakryla ho.Lahla som si vedľa neho a vychutnávala si jeho prítomnosť aj keď on určite ani nevedel čí je.

PIATOK

Ráno som sa zobudila sama od seba.Nikto ma nebudil ani nič podobné.Tak sa mi to páči.Keď som otočila hlavu do lava Zayn tam ešte stále bol.Aké prekvapujúce.

Vstala som z postele a zamierila som rovno do kúpeľne.Dala som si rýchlu sprchu,umyla si zuby,očesala sa a obliekla.Keď som prišla do izby Zayn ešte stále spal.Len som sa pousmiala nad tým ako sladko spí a zišla som dolu.

Bol tam iba Louis a Niall.

,,Dobrr...."

,,Drž hubu."chytil sa za hlavu Niall.Chcelo sa mi neskutočne smiať ale nechcela som provokovať ešte by som sa dostala do novín s podtitulkom: ,,One Direction surovo zbili nevinné dievča za smiech." to fakt nepotrebujem. ( :DDDDD )

Prešla som teda bez slov ku kuchynskej linke a naliala si kávu do šálky.

,,Dáte si niečo?"šepla som.

,,Ak by som mohol tú šálku čo držíš v ruke.Ďakujem."povedal potichu Louis.Pozrela som sa najprv na tu šálku a potom na Louisa,prevrátila som očami a z nechuťou mu šálku podala.

,,Na.."

,,Vďaka."pokusil sa o úsmev no moc mu to nešlo.Mne to už nedalo a rozosmiala som sa na plné hrdlo.

,,Tebe to jebe?Nehuč prosím ťa lebo mi vybuchne hlava."zvreskol po mne Niall.To som sa začala smiať ešte viac.

,,Mne nejebe.Len keby ste sa videli.Sedí za stolom ako kôpky nešťastia ste ticho a držíte si hlavu.To by som na vás dvoch nikdy nepovedala.A nekrič na mňa Horan láskavo."vzala som si ďalšiu šálku,naliala do nej kávu a sadla si oproti nich.

,,Vieš ako ma bolí hlava?"pozrel sa na mňa Louis.

,,Vieš ako mi to je jedno?"zachychúňala som sa.

,,Nehubuj Payneová.Mala si vidieť tvojho brata včera."trochu sa zasmial.

,,Jeho vec.Nemáte piť keď to neviete."vyplazila som im jazyk a odilšla som aj s kávou hore do izby.Napadlo ma že Zayn ju bude potrebovať viac než ja.Keď som vošla do izby videla som ho ako sa pozerá do stropu a nehybne leží.

,,Zlato si v pohode?"prisadla som si k nemu.

,,Heej..auuu."posadil sa.

,,Tu máš daj si."podala som mu šálku s kávou.No odmietol.

,,Vďaka miláčku ale sprcha mi urobí lepšie."vstal z postele a išiel smerom do kúpeľne. ,,Môžem použiť aj tvoju?"pozrel sa na mňa.Len som prikývla a usmiala sa.

Šálku som odložila na stôl a vzala si do rúk notebook.Prihlásila som sa na fb a na twitter.Hneď prvý mi vyskočil tweet od Horana.

,,Felling sick.Jesus-_- never more!!! " zasa som sa začala neskutočne smiať.To sú idioti.Škoda že som tam nebola.By som sa fajn zasmiala.Pekne som mu naň aj odpísala.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now