4.Díl - Moje kamarádka ??! žeby ?!

239 15 3
                                    

,,Dí , nemusíš mi to vyprávět pokud nechceš, jen prosím neplakej " řekl ustaraně hřbetem ruky mi utřel další kutálející se slzu ,já ale pokračvala byla jsm epěvně rozhosnuta to říct asi 3tímu člověku, přičemž ho znám jen pár hodin ,..,,Já-" koktala sjem období po smrti méh otcekterý se o mě staral bylo hodně težké ,, Ve 13ncti letech mě zneužil matčin ,,zákazník ,, "  tentokrát už jsem to nevydržela a codopád slz se zpustil ,,po-poté mě odebrala sociálné péče  a já sou matki u nikdy neviděla za což jsme nesmírně ráda,. nenávidím ji "  dovyprávěla sjem s zachumlala jsme se víc k Liamovi , ten mě k sobě jetšě víc namáčkl za ož jsem byla doopravdy vděčná,. dlouho jsem se z toho dostávala vlastně až do teď , nikdy tyhle vzpomínky nesmažu ikdybych chtěla sebe víc ,..,,Promiň " špitl potichu , nevím co tím myslí , za co se omlouvá ,....

,,Milý deníčku , dnes je to přesně týden co jsem v Londýně ,. po rozmulvě s Ann , Harrym a kluky , byldím u nich ,. jelikož navštěvuju Londýnskou univerzitu umění , e zaměřením na zpěv , Harry mě k tomu přemluvil,.. chtěla jsem dodělat normální střední ,. teď budu opakovat poslední ročník abych mohla odmaturovat ,.. je to trošku složitější . Bydlím u kluků jelikož Ann ,zamítla to abych bydlela na koleji nebo dojížděla každý den , a kluci se nabídli,. jsme celkem ráda,. je s nimi doopravd y srand a když něco potřebuju pomůžou mi ,. tak to je konec dněšníh ,,zápisu,, :DD jelikož je večeře ,, Dopsala jsem poslední slova, zavřela velkou modrorůžovou knížku a zapečetil stříbrná zámeček ,. klíček od něj sem nosila na krku,. je stříbrný ,. tenhle deníček si píši už od 10ti let , až do tět ,. už je to 8let a mám popsanou zatím jen polovinu,. dostala sjem ho od taťky k 10 narozeninám,.. 

,,Notak Díí!! bude to studené!! "  zařval Harry asi už podruhé ,, Já jdu !!" ohhradila jsem se , a seběhla dolů po schodech ,. to že se dveře do mého pokoje zvařeli podtvrdila rána dvřeí  ,které s ezabouchli ,. sedla jsme si ke stolu a upřeně koukala na jídlo ,,Neboj díru v břiše ti to neudělá " podotkl Louis ,. nj ty jeho vtípky ,,Nejsem si jistá " odvětila jsem mu a Niall se začal s plnou pusou děsně smát , Liam,. uhm ,. n ten na mě jako vždy upřeně civěl ,. a Harry ten na mě koukal výrazem ,,WTF,,  ,.  ,, No j už nic neříkám " a místo jakýkoliv námitek jsem se pustila do jídla 

**

,,No nevypadalo to nejlíp ale ,chutnalo to no uhm,. o něco lépe " poškádlila jsem Harryho

,,za tohle umyješ nádobí,. milá sestřičko " výtězoslavně se usmál 

,,To se pleteč milý bratříšku " naschvál jsem šišlala vím že to nemá rád,... ,,Já už ho myju" dodala jsme a dala mu na ns pěnu kterou jsem tvořila na čisté,žluté houbičce ,..

,,Hej " vykřikl sebral mi houbičku a všechnu pěnu mi namatlal na vlasy 

,,jako fakt ,... děláš si ze mě srnadu ! " vykřikla sem sebral mu houbičku a přejela mu sní po celém obličeji ,,Vendeta !!"  vykřikl,. chňapnul mě ,. přehodil přez rameno  a utíal semnou do obýváku kde mě hodil na pohovku a začal mě lehat ,,H-harolde !! přestaň " kříčela jsem a kopala okolo sebe nohama ,..za chvilku mě lehtal někod další ,,Toh-le si od-skáčetéé !!  " dostala sjem ze sebe pod náporem smíchu , potařilo se mi odtrhnout ze sebe Harryho ,. Nil mi lehtá nohy ,,Horane přestaň ! " on se jen drze usmál a dál mě lehtal na chodidlech ,seděl ke mo zády a moje nohy držel ve svích rukách ,. vyšvihla sjem se do sedu a zala ho zezadu lehat ,. ihned pustil mé nohy a začal se smíchem svíjet ,..já se jen vítězosavně zasmála a vybíhala schody pohledem na ty dva ,.. vyplzla jsem jazyk a pokračovala cestou do mého pokoje po schodech s věou ,,Za tohle si to nádobí umyjte sami !! " 

se sklepeným zrakem a kozkem zateměními různými mylšenkami jsem procházela douho chodbou až k poslednímu,mému, pokoji  asi bych tam došla rychlejc , kdybych do někoho nevrazila ,,Sorry " jen tohle jsem ze sebe dostala ,. veděla jsem kdo to je jeh vůňě mě pokaždé přaští do čumáku když okolo projde ,.. zavřela jsem se k sobě do pokoje a ponořila do učení ,... nesnáším jazyky !!grr ,.. ,,Proč ! " vykřikla jsem na celý pokoj založila hlavu do dlaní , lokty jsem měla opřené o kolena ,. sedím v tzv.tureckém sedu ,na své posteli a před sebou mám učebnici a dva sešity z Francouzštiny ,.. jediný předmět který mi nejde je francouzšti , zpoza vdveří vykoukne kudrnatá hlava se slovy: ,,Někoho tu máš " ,. no jasně Nathalie ,.. dneska měla přijít ,mi pomoc s Frájinou ,.  jelikož z ní zítra píšeme ,..Tak abych trošku objasnila kdo je Nathalie ,.. Tákže Nathali je 17cti letá studentka Londýnské školy umění stejně jako já ,. je to má spolužačka a dá se říci i kamarádka ,. je to vysoká blondýnka se sportovní postavou  a poměnkovými oči , má příjemně pisklavý hlas ,.. ,,Díí ,. jsem ráda že jsem to tu našla,. v životě jsem vtéhle části Londýna nebyla "  řekla  upřímě se zasmála ,. 

**

,,Děkuju Nath , že jsi si na ěm udělala čas,.. víš jak to mám já a frájina " jen souhlasně přitakala hlavou a zasmla se přičemž jí vyvukovali bílé zoubky s rovnátky ,,Ale prosím tě ,.. jsem ráda že jsem ti mohla pomoc ,.. tak zítra ve škole " ,.. ,,Ahoj, zítra " řekla jsme jí a mávalají ze dveří ,. zabouchla jsem je když zmizela za rokem budovi ,.a chystala se do svého pokoje a následně směr koupelna ,. ale bohuže l,,Kdo to byl  ?" zeptal se jednohlasně Hazz , Niall a Louis ,,Kamarádka ze školy, . žeby ? " řekla jsem ironicky ,.. ,,Maintenant, si vous voulez bien m'excuser. Je vais prendre une douche " dodala jsem ,,Co ? " zeptal se nechápavě Loui ,,Když mě teď omluvíte ,. jdu si dát sprchu ,..takže čágo " řekla jsem vybehla schody , a zalezla k sobě do pokoje uklidila jsem si všechno učení a připravila ostatní věci na zítra , a šla do sprchy , umyla jsem si vlasy a poté je vyfoukala udělala sjem si copánky abych měla vlasy zítra vlnité ,.. a zalehla do postele ,... asi po půl hodině přřevalování jsem se ponořila do říše snů ,...

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat