{3} Petrecerea popularilor

1.6K 66 2
                                    

E deja 20:30 deci mai am o ora pama vine Adam sa ma ia. Trebuie sa imi fac un dusi.

Supa dusi m-am imbracat in lenjerie de corp. Pantaloni scurti negri cu tinte pe partea dreapra. Un maieu galben cu un desen si un bluzon maro in caz ca mai tarziu se face frig. Parul mi-l fac in 2 codite impletite strans care imi ajung pana la tivul maeului pe care il port. Machiajul meu e simplu fond de ten, mascara si un glos roz. Imi iau telefonul si castile pentru ca bogati prefera rook-ul. Bine si eu ascult rook dar imi place mai mult R&B. Ma uit la ceas -21:28- Adam trebuie sa ajunga.

Cioc, cioc, cioc ... se auzi usa cand eu coboram scarile. Deschis usa iar in fatamea era Adam cu mainile in bezunarele blugilor rupti pe care ii poara.(poza medie) In partea de sus poarta un tricou galben pe care scrie "BAD BOY" si in mana are un bluzon maro. Se pare ca ne-am inbracat lafel fara sa vrem, orcum ne sta foarte bine. Imi iau din pantofar cea mai lunga pereche de cizme pe care le am de culoare neagra fara toc pentu ca nu asi putea sa dansez. Urc in Opalul lui Adam pe locul din dreapta, iar el la volan. Porneste masina pleaca spre vila lui Theo cel mai popular dintre populari si baiatul al carulei casa va fi incinta petreceri. De multe ori Adam merge cu masina asa de incet incat si un copil pe bicicleta il poate intrece.

Ajungem la petrecere insfarsit, Adam coboara din masina o ocoleste apoi imi deschide portiera si ma ajut sa ies bin masina. Canb ma vede in pivioare is aseaza mana dreapra pe mijlocul meu posesiv.

-Esti a mea. Spune pe un ton lafel de posesiv.

-Ok! Spun uitanduma la el ca de paeca ar fi venit de la spitalul nr. 9 .

-De ce te uiti asa la mine? Tu estu a mea si numai a mea. Nu o sa las nici un barbat sa se apropie de tine. Si daca trebuie sa te lipesc de mine asa o fac. Spun cu ochi la 2 baieti care parca ma dezbraca cu privirea.

Trecem pe langa ei si intram in vila lui Theo. Cand il vede pe Adam vine sa il salute dar cand ma vede se opreste si inghiti in sec.
-Adam credeam ca ai gusturi mai bune la fete, dar se pare ca tu ai aleso pe -Tocilara Orfană-. Spune el uitanduse la mana lui Adam de pe mijlocul meu.

-Mai spui asta odata si ii faci o vizita mamei tale la spital. Da stiu ca mama ta este in coma la un spital privat. Spune Adam, stranganduma mai aproape de el.

- Distractie placuta! Spune Theo uitanduse la mine ca la felul 14.

Merg cu Adam prin multimea de oameni, cand o vad pe Anca cu un baiat de mana iar in cealalta un o sticla de Bere. Ii spun lui Adam sa imi dea putin drumul. Acesta refuza categoric, ma uit la el cu ochii de catelusi lasat afara in ploae, iar acesta imi da drumul la mijloc si fugii la Anca. Aceasta cand ma vazu ii da baiatului Bere. Iar acela disparu prin multime. Cand ajung langa ea imi iau privire de "oricum te-am vazu".

-Dece te uiti asa la mine? Nu am facut nimic, grav, inca. Spune ea baganbusi degetul arata in gura rozandu-si ungia.

-Minti, mereu iti rozi ungiile cand minti! Ce ai facut? Intreb cu ochi cat cepele.

-Nimic. Spune ea inrosinduse in obraji. Nu am facut nimic, nu ai nici o dovada, nici un martor.

-Anca?!spun eu iritata.

-Ok! Iti spun, dar promite ca nu ii spui mamei. Spune ea.

-Promit! Spun ridicand palmele.

-Pe degetelul mic?!

-Pe degetelul mic!

-Bine, m-am culcat cu Theo, si de asta a dat petrecere asta de ramas bun pentru ca sti, maine plec.

-Ai facut ce? Cu cine? Pentru ce? Nu mai inteleg nimic. Spun apoi o iau la fuga prin multime. Anca nu vine dupa mine pentru binele ei. Cum a putut face asta? Cum a potut culca cu el? Cu cel care nu ma suporta deloc. Cu cel care mi-a facut viata un calvar.

Împreună (Povestea unei fete I) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum