Gabriel = Hawk Moth ?

1.4K 92 216
                                    

Herkese merhaba. Bu kitabı sevgili miraculer okurlarım için hazırladım. Umarım beğenirsiniz.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

  Bildiğiniz üzere Hawk Moth'un kimliği bilinmiyor. Ama 2 kişi şüpheli. Bunlar:
- Gabriel Agreste

- Alix'in Babası ( adını bilmiyorum )

Gabriel Agreste

Birçok kişi Hawk Moth'un Gabriel Agreste olduğunu düşünüyor. Bende bu fikirdeyim. Ayrıca Baloncu bölümünde Gabriel'in Nino'yu kızdırmasının sebebi kendine yeni bir kurban bulmaktı. Taş Yürek bölümünde Hawk Moth dönüşmeden önce elinde Mrs. Agreste'nin fotoğrafı görünüyor ve Hawk moth'un gölgesi Gabriel'e çok benziyor. Hawk Moth'un Mrs. Agreste ile ne alakası var? Sezon finalinde ( volpina bölümünde ) mucize kitabı Gabriel'in kasasında ne işi var? Aynı kasada Mrs.Agreste , Tibet adlı bi kitap ve tavuskuşu mucizesine benzer bi nesne vardı. Bunlar ne anlama geliyor? Ayrıca Gabriel ve Hawk Moth'un seslendiricileri aynı.

Alix'in Babası

Bir diğer şüphelide bu. Sesi Hawk Moth'un sesine benziyor. Bunun bıyığı var , Hawk Moth'un yok. Ama dönüşünce bıyığı gidiyosa onu bilemem.Ayrıca Alix'in babası 2 bölümde oynadı. Timebraker ve firavun. Bu kadar az çıkan adamın Hawk moth olacağını düşünmüyorum. Hem o iyi birisine benziyo.

Bu konularda yorum yapmanızı rica ediyorum.

Bir sonraki bölüme görüşmek üzere.

MİRACULER KALIN

Miraculous Book Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin