Yeni okulumda ilk günüm. Heyecanlıyım ama korkmuyorum çünkü iki yakın arkadaşımla birlikte başlıyorum okulda bebeklikten beri Çınar vardı. Zaten Çınar'ın doğum günlerinde de çoğu kişiyle tanıştığım için yabancılık çekeceğimi sanmıyorum.
"Miray hadi kalkıp hazırlan geç kalacağız!!!"
"Off tamam anne!!"
Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Şanslıydım ki duşumu akşamdan almayı akıl etmiştim. Okul formalarımı giydim ve cidden berbat olmuşlardı.
Neyse ben sonra onlar için bir şeyler bulurdum.
Telefonumu alıp herkesin okul sabahı ile ilgili yazdığı olumsuz mesajları okuyup güldükten sonra kızlara snapten okul kıyafetlerimle fotoğraf attım ve dalga geçtik. Onlarınki de cidden garip olmuştu yalnız değildim.
Sonra birinci sınıftan beri birlikte olduğumuz Barış'a yazıp okulda olup olmadığını sordum. Allah'tan Barışla aynı okula düşmüştüm. Geç kalmış olsamda Adayla anlaştığımız için içim rahattı yanına oturacaktım, sınıfa girip herkes bana bakarken mal mal oturmak için yer aramak zorunda kalmayacaktım. Annem beni okulun girişinde bıraktıktan sonra gitti birde benimle sınıfa çıkacak hali yoktu herhalde. Okula baktığımda güzeldi, otele benziyordu ama ne olursa olsun ben eski okulumu daha çok seviyordum ve olsa oraya gideceğim konusunda kararlıyım. Derin bir nefes alıp sınıfın kapısını tıklattım. Gel sesini duyunca kapıyı açıp hocadan özür dileyerek sınıfa girdim.Hemen kapının yanında oturan ve yanını benim için ayıran Ada'yı gördüm. Bana gel işareti yaptı, Ben de gözlerin daha fazla üzerimde olmasını istemediğim için hemen yanına oturdum. Okulun ilk günü olduğu için hocalar dönem boyunca ne yapacağımızı anlatıyorlardı. Zil çaldı tenefüste çıktık. Çınar'dan dolayı önceden tanıştığım Nehir ve Zeynep geldi yanımıza. Nehir beni ilk tanıdığım ama daha önce hiç konuşmadığım Çınar'ın eski sevgilisiyle tanıştırdı. Sonra onların yakın arkadaşı olan Uzayla tanıştım. Biraz konuştuk ve bana bu sene çok uğraşacağım dedi. Açıkçası biraz korktum. Nehir sanki düşüncelerimi okumuş gibi "en fazla sinir edip her gördüğünde espiri yapar"
Diyerek içimi biraz olsun rahatlatmış oldu. İlk günlerim öyle çok heyecanlı geçmedi, normaldi. Uzay beni her gördüğünde espiri yapıyordu ve aslında bu hoşuma gidiyordu.Annemin o alarm gibi olan sesini duyduktan sonra kalkmak zorunda kaldım. Hangi insan hafta sonuna okul koyardı ki ?
"Miray kalktın mı kızım??"
"Kalktım anne!!"
Yataktan hiç istemeyerek kalktım ve duş almak için düşmeden banyoya yürümeye çalıştım. Duş çok rahatlatmıştı. İç çamaşırlarımı giydikten sonra dolabımı karşısına geçtim ve ne giyeceğim konusunda karar vermeye çalıştım. Bugün cumartesi olduğu için serbest gidecektik. En sonunda siyah yırtık kotum ve beyaz askılı tişörtümde karar kıldım. Beyaz tişörtümü giydikten sonra üzerime krem rengi ceketimi aldım. Annemin servisin geldiğine dair haber veren sesini duyduktan sonra koşarak aşağı indim. Neyse ki ben geç kalmamıştım servis erken gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZIN SİYAHA DÖNÜŞÜ
AcciónMiray'ın Uzay sayesinde tanıştığı Sarper Miray'ın abisi gibi oluyor ve birbirlerine kardeş gözüyle bakıyorlar. Bir süre sonra Sarper'in kendisine eskisi gibi davranmadığını fark eden Miray acısını dindirmek için sevgilisi Uzay'a koşuyor. Uzayla olan...