A dělala jakože nic...

33 4 0
                                    

Cink cink
Zpráva: Steve *Ahoj nechceš někam zajít, za hodinu u tebe před barákem?*
Niki *Ok klidně, ale můžem hned* Steve *Ok hned jsem tam" Jen jsem sešla schody a Steve už tam stál v ruce držel mé nejoblíbenější kytky Chrisantémy fialové barvy.  Niki "Ahoj"
Steve "Ahoj ty jsou pro tebe"
Niki "Jé díky jsou nádherné asi si je nahoru skočim dát do vázy vydrž hned jsem tu"
Znovu jsem vyšla ven a Steve se divně usmíval"
Niki "Proč se tak divně šklebíš?
co máš v plánu znásilnit mě a hodit do křoví"? V duchu jsem si říkala že by mi to ani možná nevadilo.
Steve "No v plánu jsem to mě ale stejně si mně prokoukla takže mně napadlo zě bychom mohli jít do kina"
Niki "No tak dobře"
Když jsme přišli do kina tak jsme oba ve stejnou chvíli spatřili Natashu lekla jsem se co se bude teď dít když jsme kolem ní procházeli tak mě Steve schválně vzal za ruku.
Niki "To bylo o fous"
Steve "Jo to bylo"
Niki "Na co vůbec jdeme"
Steve "Nezlop se ale na ...Padesát  odstínů šedi"
Niki "Bože...víš jak já nesnáším romantiku"
Steve "Jo vim ale tohle je fekál romantika"
Niki "no tak dobře, ale už v životě neříkej slovo... fekál"
Seděli jsme v sále a běželi reklami na deadpoola.
Niki "Já nesnáším reklamy"
Steve "A je vůbec na světě něco co snášíš?"
Niki "Tebe" vyjekla jsem...
Chytla jsem Steva blíž k sobě a začala ho líbat všimla jsem si že v sále nikdo nebyl takže jsem se na Steva vrhla jak supy na čerstvé maso. Když v tom začal film sedla jsem si zpátky, a dělala jako zě nic...

Když To Nevýjde 2 / Avengers  (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat