Vitajte!
aaa
pohodlne sa usaďte!
Toto bude dlhá jazda (aspoň dúfam:D)•Pár úvodných slov autorky•
Upratovala som doma papiere a zistila som, že mám v tom chaos ! :D
Keďže vždy, keď ma niečo napadne, všetko si zapisujem po papierikoch a kade-tade ich zakladám (okrem toho aj v pc či v mobile mám rôzne poznámky:D), rozhodla som sa všetko spísať na jedno miesto a podeliť sa o to s vami.
Aj napriek tomu, že na internete ako aj tu na wattpade nájdete rozličné brožúrky, ktorých množstvo sa stále zvyšuje, vyskúšam si spraviť svoju vlastnú. Ktovie, možno sa nájde osôbka, ktorej to pomôže ;)
•Upozornenia•
1.Články budú pridávané náhodne, nie za radom, takže kľudne môžte preskakovať. Nebudem vytvárať zoznamy, sami si môžete podľa názvu vyhľadávať, čo potrebujete.
2.Nájdete tu rôzne: cvičenia, výzvy, tipy & triky, návody, rady i slovníky a mnoho ďalšieho, čo patrí k písaniu.
3.Ak by ste mali otázky, či nápady na nové články (ktoré vám tu napríklad chýbajú), kľudne mi napíšte, mooc nekúšem :D
Či už zanecháte správu alebo komentár, dám si vás na zoznam k ostatným témam, ktoré mám v pláne postupne pridávať.4.Som otvorená ako pozitívnej tak i negatívnej odozve či kritike, ale nestrpím vulgárne komentáre a hádky na svojom profile. Vážení, správajte sa, prosím, k sebe slušne.
5. V neposlednom rade; všetko si poctivo overujem a vyhľadávam na internete (google vie všetko:D) aby som vás neťahala za nos /alebo neoblbla aj seba/ no ak aj napriek tomu nájdete nejaké nejastnosti, či nepresné info, kľudne hoďte dole komentár, aby som sa na to mohla pozrieť. Ďakujem!!!:)
Na záver by som chcela dodať, že mi nejde o získanie najvyššieho počtu vzhliadnutí či pretekaní sa vo hviezdičkách! Na to sú tu iné príbehy. Príručky by mali v prvom rade pomáhať a na tom trvám.
Prajem príjemné čítanie!:)
YOU ARE READING
Denník spisovateľa
RandomPríručka je zameraná na písanie a všetko, čo k tomu patrí. Nájdete v nej rôzne kreatívne cvičenia a hry pre autorov, tipy, triky, užitočné návody i pomôcky. Pevne verím, že Vám bude užitočná :)