Part IV.

972 70 4
                                    

Chci hrozně předem poděkovat vendulacahova13 za veškerou podporu. U každého partu mám od tebe vote takže moc děkuji

Ale teď zpátky k příběhu


Ráno jsem se probudila déle než když
chodím do školy. Jelikož byla sobota, po probuzení jsem se ještě tak půl hodiny povalovala na posteli. Odemkla jsem telefon a viděla jsem, že mě Dems začala sledovat na Instagramu. Lehce jsem se pousmála a v paměti jsem si vzpomněla na včerejšek.
Vstala jsem a šla do koupelny. Učesala jsem si vlasy, tentokrát jsem je nechala rozpuštěné. Umyla jsem si obličej a jak už jsem říkala, nemaluji se. A o víkendu už tuplem ne. Ve skříni jsem si našla pohodlné leginy a k tomu jsem si vzala světlejší khaki triko. Obula jsem si své krásné boty na doma a sešla schody do kuchyně. Nikdo tam nebyl, bratr byl určitě se svou přítelkyní a táta? Ten mi je celkem někde, protože on se o mě taky nezajímá. Jediné co, že mi platí školu a oblečení.

Otevřela jsem lednici a byla celkem plná. Vzala jsem si šunku, sýr a rajče a z chlebníku vyndala toastový chleba. Udělala jsem si pár toastů a všechny je snědla. Dnes už jsem měla docela hlad.

Ještě jsem si nalila vodu a vypila dvě sklenice. Pak jsem se vrátila do koupelny a vyčistila si zuby. Na rty jsem nanesla balzám a byla už konečně hotová. Znovu jsem sešla dolů a sedla si na gauč. Nohy jsem si položila na stůl a zapla TV. Dávali nějakou kriminálku.

Najednou jsem uslyšela pekelnou ránu. Rychle jsem vstala a srdce se mi rozbušilo víc jak normálně.
"Elisssss!!!" křikl na mě otec."Jo?" strachy jsem šla směrem k němu. "Kde si byla celou noc?" "Vždyť jsem večer přijela, akorát jsem byla unavená. Šla jsem hned spát."
Když jsem to dořekla, už jsme stáli tváří v tvář. Otec byl nalitej, v ruce držel láhev od vodky a vskutku vypadal děsivě. Z pusy mu tekly sliny a vsadím se, že o tom ani nevěděl.
"Nelži!!" znovu vykřikl a dal mi pohlavek. No super, už to zašlo tak daleko že mě otec začal mlátit.
"Já nelžu, vždyť jsem byla v noci doma!!!" křikla jsem na něj, strčila do něj až mu spadla lahev a s brekem jsem se rozběhla do svého pokoje. Rychle jsem zamkla a ustoupila od svých dveří."Otevři, nebo tě zmlátím že si tejden nesedneš ty malá svině!!"
Běžela jsem k posteli a schovala se pod peřinu a čekala až to skončí.
"Budeš toho ještě litovat, pokud do večera neotevřeš ty dveře, vyrazím je a skončíš ve špitálu!!''. Když už vše ustálo, začala jsem se rozmýšlet co dál udělat. Byla jsem na tom špatně. Jak psychicky tak fyzicky. Klepala jsem se strachy že kdykoliv přijde a zmlátí mě a moje srdce bilo třikrát rychleji.
Jediný kdo mi mohl pomoct byl můj bratr, ale ten tu nebyl. Kdyby tady tak byla moje mamka. Zamyslela jsem se v duchu.
Pak jsem si vzpomněla, že mi Demi dala číslo a řekla, že pokud budu potřebovat pomoc, ať zavolám. Chvíli jsem přemýšlela ale pak si řekla, že ona je jediná kdo mi může pomoct. V takových chvílích mi pomáhá Collin ale však je pryč.

Já: Demi??!! Si tady??

Chvilku jsem držela telefon a čekala až napíše a pak napsala.

Demi: Ano? Co se stalo? !!!

Já: Prosím tě pomoz mi, otec je agresivní. Dokonce už mi dal i pohlavek.. Docela to bolí. Vyhrožuje mi tady že mě zmlátí.!!!!!

Slzy mi tekly proudem když jsem to psala. Uvědomila jsem si, že ona je moje jediná záchrana.

Demi: Okamžitě jedu k tobě, zůstaň kde si. Půjdu zadem.

Já: Moc díky Dems, hlavně si pospěš prosím

Demi: Už jedu, hlavně vydrž!!!!!"

Z pohledu Demi

Seděla jsem doma u snídaně, když mi psala El že ji otec uhodil. Na nic jsem nečekala a šla se obléct. Vzala jsem si jenom tepláky a mikinu.
Vyběhla jsem okamžitě do garáže a nastartovala auto. Nejdřív nešlo ale pak se chytlo a vyrazila jsem. Byla jsem strašně vystresovaná. Co když ji uhodí znovu?. Myšlenky mi kolovaly v hlavě jako mraky.

Cestu jsem si pamatovala, ale vzala jsem to zadem aby nikdo neviděl přijet auto. Vystoupila jsem o blok dál a k El už jsem jenom běžela.

Z pohledu Elis

Okamžitě jsem vytáhla svou cestovní tašku a začala si balit věci. Ty nejzákladnější. Oblečení, hygienu apod. Nakonec jsem uviděla Andyho jak tam kňučí a říká mi abych ho vzala s sebou.
"Promiň zlatíčko, ale nemůžu tě vzít s sebou." utřela jsem si slzy ale nemohla jsem riskovat že by mi otec znovu ublížil. Možná nějaká malá facka ale když je to od vlastního otce, není to úplně příjemné. Hlavně psychicky. Náhle jsem uslyšela jak někdo hodil malý kamínek do okna. Otevřela jsem a vyšla na balkón. Odsud jsem viděla Demi.
"Ahoj Demi, díky že si pro mě přijela!" řekla jsem potichu ale pořád tak, aby to Dems slyšela. "Mám tašku, můžu ti jí hodit?" zeptala jsem se.
Jen přikývla a já zašla dovnitř pro tašku. Smutně jsem se podívala na Andyho a ještě ho pohladila. Měla jsem ale plán. Lehce jsem pootočila klíčem u dveří a nakoukla ven. Nikdo nikde.
Vrátila jsem se do pokoje a vyšla na balkon. Opatrně jsem Dems hodila tašku a já pak lehce seskočila dolů. Utíkaly jsme do auta a já si dala tašku do kufru."Ještě pro něco musím Dems, vydrž minutku" řekla jsem a ona jen přikývla.

Vrátila jsem se k hlavnímu vchodu a opatrně jsem se snažila otevřít dveře. Vešla jsem dovnitř a chodila jsem po špičkách, aby mě otec neslyšel. Otevřela jsem šuplík a vytáhla menší papírovou tašku a opatrně jsem ho zase zavřela. Běžela jsem na chodbu, kde jsem měla věci pro Andyho a do tašky dala základní věci. Vodítko, obojek, hřeben, hygienu pro psy, a do ruky jsem ještě vzala 5kg pytel granulí. Andy byl Chodský pes, takže toho snědl malinko víc. O Andyho jsem se vlastně starala jenom já.
Vyšla jsem schody a otevřela dveře do mého pokoje, nandala Andymu obojek a vodítko a rychle se vrátila ke vchodovým dveřím. Zatáhla  jsem za kliku ale otec si mě všiml.
"Kam si jako myslíš že jdeš?!" vykřikl."Pryč od tebe" "A proč s sebou bereš toho čokla? Ten je můj. Vrať mi ho" "Nikdy, ještě by si mu ublížil".
Řekla jsem a rychle vyběhla ven. Směřovala jsem to k jedinému cíli. K autu.

Tady je další díl. Díky za vote,komenty, a reads jsem moc ráda za všechno <3

I Love Her! -  Demi Lovato (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat