Remény

62 11 0
                                    

Azt hiszed egyedül vagy. Azt hiszed, nincs aki megértene, hisz ki tudná rajtad kívül hogy te milyen dolgokon mész keresztül. 

Nagyon sokszor feladod, segítséget nem vársz már, hisz eddig ezt tetted de senki nem hallotta a segélykérő hangod, amit esténként suttogsz.

Kiálts ha az kell, törj zúzz ha attól jobban leszel. Ne hagyd hogy a kíméletlen szavak sárba tiporjanak, ne érdekeljen mit mondanak mások! Nem ismernek nem tudják ki vagy valójában, semmit sem tudnak, de a szájuk jár egyfolytában. 

Tanulni nem tanulnak a hibájukból, a szavakkal dobálóznak mintha ez olyan természetes lenne. 

Ha bárki olyat mond amitől rosszabbul lesz a lelked, soha ne hátrálj meg! Mert ha ezt megteszed, az illető jobban fogja érezni magát. 

Merj kiállni MAGADÉRT! 

Mosolyogj, még ha égnek is a szemeid a könnyektől.

Nevess akkor is ha úgy érzed üvöltenél. 

Tudom hogy erős vagy, tudom hogy minden egyes akadályt Bukás nélkül végrehajtasz.

Tiszteld magad annyira hogy nem engeded a mocskos disznóknak hogy rajtad nevessenek, ne add meg nekik azt az örömöt, hogy sírni látnak! 


Fáradt vagy lelkileg, de akkor is talpon kell lenned, hisz nem lesz soha olyan ember aki feltétel nélkül megfogja majd a kezed. Sőt amikor a kezed nyújtod a mélybe lök majd a kacagva sétál el. 

Azt hiszed majd elgondolkodik szavain, majd bocsánatot kér. Nem sosem fog bocsánatot kérni, hisz nem vagy neki fontos, valószínűleg sosem leszel az.... 

Csak saját magadra támaszkodhatsz! 

Üzenem neked:Fáj 83. BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant