65. Viktor - Zúrivosť problémy nerieši, preto treba zabudnúť

247 21 4
                                    

Bol som nervózny. Alex mi nebrala telefón, nereagovala mi na správy. Bál som sa o ňu. Mohlo sa jej ľahko niečo stať. Nevedel som, čo je s ňou a pobehoval som po svojej izbe ako opustený tiger v klietke. Bol by som schopný vytrhať si všetky vlasy, ale ešte som sa ovládal.

Poslal som jej už dve správy, volal som jej trikrát. Bolo to veľmi podozrivé, že sa mi za takú dlhú dobu neozvala.

Vzal som svoj mobil do ruky, chcel som jej napísať ešte jednu správu, kým som šiel preč.

Pre Alex: Ahoj, trápi ma, že sa mi neozývaš. Je to šialené. Chcem si s tebou dnes užiť. Prosím, ozvi sa mi, kočka.

Prečítal som si správu ešte trikrát, a potom som sa rozhodol, že ju zmažem. Neodoslal som ju. Naštval som sa na Alex, že sa mi neozývala. Možno sa dobre zabávala, niekede bezo mňa, a úplne na mňa kašľala, zatiaľčo ja tu premýšľam, čo je s ňou. Dosť!

Pre Alex: Tak ja idem sám a ak si konečne spomenieš, že máš priateľa, ktorého si, mimochodom, chcela najviac práve ty, ozvi sa. Alebo sa neozývaj, je mi to fuk!

Od jedu som odhodil mobil po odoslaní správy. Bolo to tak. Ona chcela naozajstný vzťah a ja som naveľa súhlasil. Potom, keď chcem niečo ja, zúrim. Ak mal byť celý vzťah len o tom, čo chce dievča, tak som ho nechcel. Presne pre toto som sa stránil vzťahov. Len nás ťahajú za nos a myslia si, že sme iba tupci, čo im budú navždy ležať pri nohách. Nie! Ja teda nie!

Čakal som na zvuk triešťacieho sa mobilu o zem, ale márne. Dúfal som, že ten zvuk zalahodí mojim ušiam a upokojím sa. Že uvoľním svoj hnev. No márne. Môj mobil dopadol do mäkkých prikrývok na posteli. Zúril som ešte väčšmi.

Ak toto mal byť ten spúšťač, tak som vedel, že dnes v noci nezostanem pri zmysloch. Mohla za to večerná párty. Ale hlavne za to mohla Alex.

,,Hej,Viktor. Už ideš?" zavolal na mňa Roman.

,,Hej!" zvrčal som po dverách, za ktorými určite stál Roman čakajúc na moju odpoveď.

Obliekol som si čisté biele tričko, čierne nohavice. Mobil som si hodil do vrecka. Dúfal som, že sa moje opité ja bude snažiť dovolať Alex a riadne jej vyčistí žalúdok.

Mal som na dnes pôvodne iné plány. Miesto opitej Alex, takto budem opitý ja.

Kľúče som si strčil do bundy a trhol som kľučkou na dverách až sa prudkým pohybom roztvorili a vyšiel som na chodbu. Roman už na mňa čakal aj s Robom.

,,Zlý pocit z maturít?" zaškeril sa Roman.

,,Drž hubu!" schladil som ho.

,,Hej! Len pokoj, nechcel som ťa naštvať," zdvihol ruky do obranného gesta.

Ako správne zlomiť srdce I.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora