Chapter 10

70 9 0
                                    



ENZO POV

'Gail, word wakker,' fluister ik. Ze was weer in slaap gevallen. 'Zijn we er,' mompelt ze. 'Ja,' fluister ik. 'Echt,' gaapt ze als ze overeind komt. Ik knik. Er vormt een lach om haar lippen en haar ogen beginnen te twinkelen. Het ziet er zo schattig uit. 'Kom,' fluister ik. Ik pak haar hand en loop met haar achter de jongens, Roos en Alicia aan. 'Gaan we jou Disney avontuur opnieuw beleven,' glimlacht ze. Ik moet lachen. 'Misschien wel,' glimlach ik. 'Enz, ga jij vloggen,' vraagt Jer. 'Ja,' antwoord ik. 'Wat ik vloggen,' vraagt Gail. 'Weet je dat niet,' vraag ik verbaast. 'Mijn ouders hebben me YouTube nooit laten zien, niks van het internet zelfs, ik heb stiekem een smartphone gekocht, dat wisten ze niet. Maar ik weet amper iets van internet,' zegt ze. 'Oh, wij gaan je dat wel leren,' glimlach ik. Ze glimlacht terug. 'Vloggen is je dagelijks leven filmen, dus ook jezelf,' leg ik uit. 'Mag ik je vlog beginnen,' vraagt ze lief. 'Tuurlijk,' zeg ik. Ik pak mijn camera. 'Kijk, je houd hem zo voor je, dan kijk je in dat schermpje of je goed in beeld bent, en dan kijk je in de lens, anders lijkt het alsof je niet tegen je kijkers praat,' leg ik uit. Ze pakt mijn camera en klikt op het opneem knopje. 'Hallo kijkers van Enzo,' begint ze. 'Ik ben Gail, een vriendin van Enzo en de Squad,' zegt ze. Oh, ik hoopte dat ze me al als vriendje zag, maar nee dus. Ik probeer een lach op mijn gezicht te houden, zodat niemand door heeft dat ik breek van binnen. 'En hier is Enz,' zegt ze en laat mij in beeld komen. 'Hoi,' zeg ik. 'En hier zijn Jer en Link,' zegt ze als ze naar hun toe loopt. 'Hallo,' zegt Link. 'Hallo sappige mensjes,' lacht Jer. 'En hier zijn Alicia en Roos,' zegt ze en loopt naar hun toe. 'Hoi,' zegt Roos. 'Hai,' zegt Alicia. 'En verderop lopen Harm en Joost,' zegt ze en filmt hun. 'Zeg even hoi of zo,' roept Gail. 'Hallo,' gilt Harm. 'Hoi hoi,' roept Joost. 'Maar daar is Enzo, ik loop even naar hem toe,' zegt Gail. 'Hallo kijkers, daar ben ik weer,' zeg ik lachend. 'Maar Hey Enz, waar zijn we nou,' zegt ze. 'En wil je even de camera overnemen,' zegt ze lief. 'Word het zwaar,' vraag ik. Ze knikt, ik neem de camera van haar over en begin te praten. 'Nou we zijn hier dus met Jer, Harm, Joost, Link, Alicia en Roos, en met Gail natuurlijk. Maar waar zijn we, zeg het eens Gail,' zeg ik glimlachend. 'In Disneyland, daar lopen we nu heen dan,' zegt ze en maakt een sprongetje. 'Heb je er zin in,' vraag ik. 'Ja,' zegt ze blij. 'En jongens, dit heb ik van Enz gekregen,' zegt ze en ik film haar outfit. 'En ik heb dit aan,' zeg ik en laat mijn shirt zien. 'Helemaal in Disney style,' zeg ik. 'Maar wij gaan nu even verder lopen en dan zien we jullie zo weer,' zeg ik en druk de camera uit. 'Zullen we een selfie maken,' vraag ik. Gail knikt. Ik sla mijn arm om haar heen en we kijken naar mijn mobiel, we glimlachen en maken de foto. 'Kijk dit is insta,' zeg ik en open de app. 'Hier kan je foto's plaatsen,' leg ik uit. Ik klik op de foto met mij en Gail, en zet eronder "Best Friends😊." 'En dan druk je op plaatsen,' zeg ik. 'Zo makkelijk,' zegt ze. Ik knik. Ik krijg gelijk super veel reacties met 'ik ship ze!' of 'omg Enzo heb je een vriendin' was het maar zo'n feest, denk ik bij mezelf. 'Wat is ship,' vraagt Gail. 'Euh, weet ik niet,' zeg ik snel. 'Ik weet het, dat betekent dat ze jullie goed bij elkaar vinden passen, als stelletje, dus als in verkering,' zegt Jer. 'Dankje Jer,' zeg ik, zonder een boze stem op te zetten. 'Oh,' zegt Gail. 'Okay, kijk we zijn er,' zeg ik en wijs naar de ingang. 'Kom op, schiet op,' roept Gail. Ze grijpt mijn hand en trekt me mee, niet verveelt of zo. Ze houd mijn hand vast, dat vind ik al iets :).

{Tips? Laat ze achter! En leuke comment? Altijd welkom! Een stem? Smash hem op het sterretje! Kusjes xxx}

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now