SOPA high school...
Rehat
"Eun ji,jalan laju la sket!aq malaslah aq nak tunggu kau."marah chan yeol."bisinglah kau!kau tu jalan bukannya bawak apa2!membebel macam nenek marah cucu."kutuk eun ji."apa kau cakap?!""aku kata kau ni kejam,pehal?"cabar eun ji."kau cakap lagi aq kiss bibir kau."ugut chan yeol geram."heh,ciumlah!"eun ji juga tx nak mengalah.haih...dari kecik sampai besar sama jer.chan yeol secara tiba2 menolak eun ji ke dinding.lalu mendekatkan mukanya pada muka eun ji.eun ji?terkejut la...
"Weyh,barang kau jatuhlah."eun ji cuba mengelak."apa aq peduli?kau cabar aqkan(smirk)?"muka diorang dekat giler,berapa inci jer.gerak sikit jer kiss la jawabnye..."aq gurau jer la!tak yah la serius sangat(cuba tolak chan yeol,tapi chan yeol tak gerak pon)!""I don't care."jawab chan yeol dan smirk lagi.
Tiba-tiba....
"Chan yeol!oo,chan yeol!"laung seseorang dari jauh.eunji pon terus tolak muka chan yeol.orang yang panggil chan yeol itu ialah baek hyun."haa,kat sini rupanya.weyh,chan yeol,pengetua seung won panggil ko."ujar baek hyun.ciaa ciaaa,seung won la.."hurm,kat ne?dia nak aq datang sorang jer,ajak eun ji tak boleh ke?""bana kau,dye nak jumpa kau sorang jer.kat bilik dye le.""bilik....?""kau jangan nak otak lucah sangat boleh tak?byuntae.takder taste ke?""eh,mesti la ada."chan yeol menjeling memandang eunji sambil tersenyum."eun ji,nanti kau masukkan barang aku dekat loker aq tau.""yelah."jawab eun ji pendek.actually eun ji masih tx boleh nak lupakn kejadian tadi.chan yeol pon pergi tinggalkan diorang.
"Eun ji?pehal kau ni?dah macam beruk tercekik belacan dh aq tengok."sakat baek hyun.eun ji memandang baek hyun dengan pandangan
yang sukar ditafsir baek hyun."ingat lawaklah?""alah,rileklah.barang chan yeol tu biar aq yang letak kat loker dye.""tx susahkan kau?""susah mendenya?dah pergi masuk kelas kau sana.""abes, kau?""aq masuk lambat pon takper.dah, pergi."eunji pun masuk kelas die.
Dalam kelas eun ji.
"Ha,eun ji.datang pon kelas.kau asal time rehat jer mesti hilangkan?"bomi,rakan sekelas eunji merangkap bestfriend eunji bertanyakn soalan pada eun ji."kau pun tau kan aq ni hamba dia sejak tadika lagi.""macam mana kau boleh setuju nak jadik hamba dia?""entah,aq pon tak ingat.dah la,malas aq nak ingat tu semua."jawab eun ji malas.",kesian kau."getus bomi.dan cikgu pon masuk dan mengajar cam biase.
YOU ARE READING
My Best Love
Fanfiction"Ko nak tau kopi apa paling pahit pernah kita rasa?"-Chan yeol "Entah,aku tx tau..."-Eun ji "kopilih dia berbanding aq(ketawa berdekah-dekah)"-Chan yeol "Hahahambarrrlah!kau nak makan penampar aq tak?"-Eun ji bestfriend sejak kecik?itulah agaknya p...