Merhaba arkadaşlar 24.bölüm uzay küresi sonrasını kendimce değiştirmek istedim.Daha çok deneme gibi birşey..Umarım beğenirsiniz.Tüm kötü eleştirileri bekliyorum :)) Bu arada sıkıştığım ve kararsız kaldığım yerlerdeki desteği için merveye çok teşekkürler :))Ali
"Ne yaptın oğlum Selini kaybettin..Bu sefer sonsuza kaybettin peki ne için" Bir yalancı için" şimdi kıvran bakalım bu suçluluk duygusu ile..Onun bakışından anlayan ben anlatmasına rağmen inanmadım.anlatsaydım herkes anlardı demişti..Şimdi sende Herkessin..Ne yapıp edip Selinin gönlünü alacağım kırdığım yerlerden onararak biliyorum çok zor olacak ama pes etmeyeceğim..onu ilk nerede kaybettiysem oradan başlayarak geri kazanacağım." Selin için gerekirse Selin ile bizim için savaşacağım..
Selin
"Ali yok ali yok..Biliyorum çok zor olacak senin için bundan sonra mavi yok sahilde beni kaybettin demişti..Ama şimdi o beni kaybetti..yeni yaşımın ilk kararı bundan sonra o yok..Senin uzaydaki mavi gözlü çocuğun değil o artık başka birisi..Sabah kahvaltıda selin aliyi görmemek için erken çıkar..Ali içindeki acıyı fısıldamak ve yüzleşmek için uçuruma gider gittiğinde selini görür..ona görünmeden onu izler..
"Sana aşkımı burda anlatmıştım Ali Mertoğlu ..şimdi içimden söküp atmak istiyorum..yapabilir miyim bilmiyorum ama senden vazgeçiyorum..Uzaydaki mavi gözlü çocuk duydun mu istediğin oldu..Ne yaptım ben sana ya seni düşünmekten ve sevmekten Başka ne yaptım"
Ali
Seline görünmeden oradan ayrılır..Ne yaptın oğlum değdi mi..Ona orada koşup sarılmak istedim ama yüzüm yoktu.Onu bu kadar mahvettikten sonra hiçbir şey olmamış gibi sarılamazdım.Bu kadar kolay değil benim için bile değil..Ona kadar yara verdiğim tüm gerçekçiliği ilk kez anlıyorum.Onu takip ediyorum sahile gidiyor..ilk iplerin koptuğu yere..oradaki bankta öyle oturuyor. onu böyle görmek beni öldürüyor..
Selin
Alinin arabasını görüyorum yanına gitmek istiyorum Neden diye bağırmak neden bana ya hep ya hiç dedin seni kaybettiğimi söyledin ama ben anlamak istemedim demek ki hak ettim diye bağırmak ama yapmıcam sen yoksun bugün yeni gün sensiz hayatımın ilk günü..
Ali
Evet Selin ya hep ya hiç dedim sana çünkü terastan sonra hatırlamadığın için sana çok kırıldım.Seni zorlayarak sevgili olmak istedim çünkü sensiz olmak istemiyordum.Şu anda bana bunları sorduğuna eminim..Konuşacağız koca gözlü kız ..aslında konuşmamaıza gerek te yok biz birbirimizi anlarız değil mi ?..
Selin parktan doğru odasına gider.Bütün gün odasından çıkmaz.. Ali de eve gelir gelmez Selinin kapısında alır soluğu..
Ali
Kapıdan içeri sessizce girer..Yataktaki Selini izler yanına kıvrılır saçını öper koklar yanında uyur bütün gece.. Selin Ali'nin geldiğini anlar açık etmez uyandığını kalbi ve mantığı arasında kalsa onu affetmemesine rağmen izin verir..Sarılı bir şekilde uyurlar...
Selin
"Sen benim zaafım sın Ali mertoğlu ne kadar kızsam kırgın da olsam ama olmaz ..Aliyi görmemek için erkenden okula gider..
Bankta otururken yanındaki ses ile irkilir.."Merhaba ben Umut" "Bende selin" ..
Ali
Okula vardığında Selini gözleri Selini ararken gözleri onu bi çocukla konuşurken görür..Kalbine ağrı girer ve yanlarında alır soluğu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgara fısıldamak
FanfictionAli ile Selinin Uzay küresinde biten hikayesinin yeni dönemi..