Ariana felhozott egy számomra kellemetlen témát. Felhozta anyát meg a tesómat. Soha nem szeretek róluk beszélni. A bátyámról úgy sincs sok dolog, mert már régen láttam és teljesen megváltozott. Anyáról meg nem szeretek nagyon, beszélni. Ezért nem mondtam semmit.
Csendben hallgattam, ahogy beszélnek az emberek. El akarom mondani apunak, hogy ha 18 leszek, akkor megyek a bátyámmal Romániába. Csak még nincs itt az az, idő, hogy közöljem vele. Tudom ugyanis, hogyan fog reagálni. Ki fog akadni. Justinnak is el kéne mondani, de tudom, hogy össze fog törni. Nem szeretek másnak fájdalmat okozni.
Lassan a vacsorának is vége lett. Mindenki ment haza. Otthon szóltam apunak, hogy beszélni szeretnék vele négyszemközt. Persze ez Monicanak nem tetszett mivel így ő nem tud beleszólni a dolgokba. De apa rá szólt, hogy ez nem tartozik rá.
- Szóval így elől járóban elmondanám, hogy szeretlek meg minden, de ebbe nem szólhatsz bele ez, a saját döntésem. Másodszor ne akadj ki.
- Kicsim mond, mit szeretnél? Nem ígérem azt, hogy nem fogok kiakadni.
- Eldöntöttem, mikor 18 éves leszek, kimegyek Timmyvel Romániába. Ez a végleges döntésem. - mondtam ki egy szuszra.
- Huh, ez most sokként ért. De a te döntésed. Nem szólok bele. Tudom, hogy hiányzik, a bátyád tudom, hogy szeretnél vele több időt tölteni. És ezt tiszteletben tartom.
- Köszönöm. - mondtam apának.
Nem hittem volna, hogy ilyen könnyen fog menni. már csal Justinnak kell valahogyan elmondani. Na, az nehezebben fog menni. Mert tudom, hogy milyen. És nem akarom össze törni. Remélem ő is meg fogja érteni, hogy szeretnék egy kicsit a tesómmal lenni.
Reggel arra keltem, hogy valaki befekszik mellém és elkezdi puszilgatni az arcomat.
- Picúr kelj fel. Reggel van. Hasadra süt a nap.
Erre csak, egy morgást kapott tőlem. Azt vettem észre, hogy eltűnik mellőlem.
- BOMBA. - üvöltötte Justin majd rám vetette magát.
Egész nap Justinnal voltam. Este épp sétáltunk mikor erőt vettem magamon, hogy elmondjam neki, hogy ki költözök Romániába.
Itt az idő...
VOUS LISEZ
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanfictionMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.