11.rész

857 19 0
                                    

*Justin szemszöge*

Egész nap a szerelmemmel voltam. Viszont ma teljesen más volt. Nem hülyéskedett annyit, mint amennyit ilyenkor szokott csendes volt. Szóval nem tudom, hogy mi baja lehet. Este elém állt azzal az indokkal, hogy valami nagyon fontos dolgot akar nekem mondani. Félek, mert mi van, ha szakítani akar velem. Nem szeretném, mivel nagyon szeretem rég nem szerettem ennyire egy lányt sem. Ariana óta még barátnőm se volt. Lehet, azért mert már nem bízok meg egy könnyen a lányokban.

- Figyelj, valami fontosat akarok neked mondani. - kezdte félénken.

- Figyelek, mondjad csak.

- Nem könnyű ez nekem, de döntésre jutottam azzal kapcsolatban, hogy menjek vagy maradjak. - folytatta. Kezd megijeszteni.

- Igen? És mire jutottál? - kérdeztem félek a választól.

- Arra, hogy kimegyek a tesómmal, mert elég keveset tudok róla és szeretném bepótolni az elvesztett időnket. - mondta szomorúan. Én lefagytam. De tudom, hogy neki ez sokat jelent így támogatnom kell. Ezért közelebb léptem hozzá és szorosan magamhoz öleltem. Nem akarok, hogy itt hagyjon, de szeretném, hogy boldog legyen.

- Haj nem örülök neki, de ha te boldog vagy akkor én is az vagyok. Tudom, hogy ez neked fontos és tudom, hogy nehéz volt ezt a döntést meghozni, de támogatlak, bármi van.

- Köszönöm. - borult a nyakamba a szerelmem. Kicsit eltoltam magamtól és megcsókoltam.

Tudom, hogy most mit érezhet. Én is voltam már ilyen helyzetben. De nem szeretném, hogy szomorú legyen. Még sokáig ölelkeztünk. Egy idő után mindketten álmosak lettünk így elmentünk aludni.Reggel arra keltem, hogy anya ront be a szobámba és kelt fel minket.

- Ébresztő gyerekek suli van és el fogtok késni. - mondta kicsit mérgesen.

- Jól van, jól van kelünk már. - mondtam anyának és ő ezek után kiment.

- Kicsim ébresztő suli van, és hanem kelsz, fel most akkor el fogunk késni. - mondtam az alvó lánynak, aki ezt meghalva gyorsan kipattant az ágyból és öltözni kezdett.

*Suliban*

Mikor beértünk mér ott várt minket Chris és Ana Holly legjobb barátnője, akit 3 hónapja ismer, de olyanok mintha testvérek lennének.

- Sziasztok. - köszönt az én csodás barátnőm.

- Hello népem. - mondta Ana.

- Mára van valami programotok? - kérdezte Chris.

- Nem nincs ugye Justin? - nézet rám Holly.

Mielőtt válaszolhattam volna az igazgató nő lépett elénk és hívott engem félre. Egész végig arról beszéltünk, hogy mit fogok énekelni illetve, hogy hogyan is lesz ez az egész. Mondtam az igazgatónak, hogy szeretnék majd egyet énekelni Hollyval is. Természetesen meg engedte. Mikor végeztünk a bájcsevejjel mehettem is órára ahonnan el is késtem hála az igazgató nőnek.

-Justin Bieber késet. Mi ennek az oka? - kérdezte a vén utálatos matek tanárom.

- Elnézést, de az igazgató nővel kellett meg beszélni a karácsonyi bulin való fellépésemet.

- Ohh tehát énekelni fog. Mily meglepő eddig nem igazán szerepelt ilyen eseményeken. Mi ez a nagy változás?

- Ja, hát Holly felírt és gondoltam hát mért ne végül is nem fogom lemondani ezek után. És az igazgató asszony belement abba, hogy Holly is énekeljen velem egy dalt. - néztem az előbb említett személyre. Akitől csak egy szúrós pillantást kaptam válaszul.

- Oh, ez milyen jó már várom, hogy halljam magukat.

Ez után leülhettem a helyemre és folytatott hatott az óra tovább. Szünetekben végig a barátaimmal voltam majd oda jött hozzám Ariana aki a mi sulinkba fog járni.

- Szia Justin szeretnék veled beszélni. - mondta kicsit nyávogós hangon.

- Szia Ariana mondjad, figyelek.

- De négyszemközt szeretnék veled beszélni. Mert ez csak ránk tartozik.

Nehezen, de belementem. Egész végig arról beszélt, hogy hiányzom neki meg, hogy megint együtt lehetnénk meg, hogy még szeret engem meg ilyenek. nekem ezt nem volt kedvem végig hallgatni és ezt meg is mondtam neki bár nem igazán volt oda, de nem baj remélem, most már békén hagy bár nem hiszem, hogy sok esélye lenne ennek.

Lassan az iskolának is vége lett és mehettünk haza. Hollyt haza kísértem majd én is elindultam az otthonom felé. Mikor haza értem kiabálásra lettem figyelmes. Bementem és elindultam a hang forrása felé. Mikor beértem akkor láttam, hogy apa Arianával veszekszik, de lassan abba hagyták és Ariana sértődötten elvonult. Apát megkérdeztem, hogy ez most mi volt erre azt mondta, hogy Ariana azért jött, hogy segítséget kérjen, hogy engem meg Hollyt szétválasztani, amibe persze apa nem ment bele mivel ő kedveli Hollyt.

*Karácsonyi buli*

A napok csak úgy teltek. Semmi izgalmas nem volt. Ma lesz a karácsonyi buli. Mit ne mondjak nagyon izgultam. Lassan indulunk a bulira. Holly egy gyönyörű ruha volt.

A bulin vagyunk, és egyre jobban izgulok még soha nem énekeltem ennyi ember előtt. Most jövök én.

Mikor végeztem a dallal mindenki tapsolni kezdett. Lehet Hollynak volt igaza és tényleg jó hangom van. Mindegy is. Majd megkértem Hollyt, hogy jöjjön fel ő is. Bizonytalanul, de végül csak feljött mellém és bele kezdtünk a dalba. Mit ne mondjak teljesen lenyűgözött az, hogy mennyire bele tudja magát élni a dalba és, hogy milyen gyönyörű hangja van.

Mindenkinek nagyon tetszett. Lassan ennek is vége lett és ment mindenki haza. Most kivételesen Hollyéknál aludtam.

Reggel viszont elégé meglepő dolog történt...

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora