{Harry Potter ff.}
Hagrid - a Roxfort vadőre - már várta a gyerekeket a roxmortsi vasútállomáson.
- Elsősök, ide hozzám!
A Roxfort Expresszről leszálló tömeg kettéoszlott. Nagyobb részük a vasútállomás szélén alló üres fiákerekhez indult, a kicsik pedig a kedvesen mosolygó, hatalmas vadőr felé. Az elsősök tömegéből így is kitűnt két fiú: élénkvörös hajuk egyből felhívta az emberek figyelmét. A két tizenegy éves fiú használt, kopott talárban igyekezett Rubeus Hagrid felé, tökéletesen egyszerre lépkedve. Ikrek voltak, szeplős arcuk mint két tojás.Az ikrek melett alacsony, fekete fiú lépkedett, mély beszélgetésbe merülve a vörösekkel. Akkor még senki nem figyelt fel rájuk, maximum a hajuk ütött szemet néhány varázslótanoncnak, de semmi több. Akkor még senki nem tudta, hogy ezen a napon a következő hét év legnagyobb bajkeverői ültek csónakba, hogy átmenjenek a kastélyhoz. Fred és George Weasley.
Az elsősök - miután Hagrid vezetésével átkeltek a tavon - felsorakoztak a Roxfort előterében, zajongva, de kicsit félénken szereztek új barátokat. A Weasley ikrek azonnal meg is találták a legjobb társaságot, a fekete hajú személyében, aki a vonaton Lee Jordan-ként mutatkozott be.
- A batyáink azt mondták, hogy a kiválasztást a Teszlek Süveg vezeti. Ő dönti el, ki hová kerül, miközben a fejedre teszik.Egy melletük álló lány félénken a megszólaló Fred-re nézett.
- A fejünkbe kell húznunk egy ősrégi poros süveget?
- Igen, ami ráadásul a hajadba is belekóstól - mondta nagy komolyan Fred.
- Azt nem mondtad, hogy néha még a diákok fülét is megharapja! - vágta rá George.
A lány ijedten elfutott a fiúktól, mire belőlük kitört a nevetés. Lee Jordan együtt nevetett az ikrekkel - kétségtelen volt, hogy ők legjobb barátok lesznek.Boldogságuknak a kivágódó ajtó vetett véget. Magas, vékony boszorkány jelent meg az ajtónyílásban, szeme körül szarkalábak voltak, ajkát összepréselve nézett végig az egybegyűlt elsősökön.
- Gyertek velem, a Nagyteremben beosztanak titeket. Utána üljetek le a házatok asztalához és fogyasszátok el a vacsorát. A házak prefektusai segítenek a továbbiakban, később pedig forduljatok a házvezetőtanárotokhoz, ha bármi problémátok akadna.Azzal elindult a Nagyterem felé, az elsősök pedig megbabonázva követték. A Nagyterem plafonját elvarázsolták, pont úgy nézett ki, mintha a kidiszített teremben ülő diákok a szabad csillagos ég alatt lennének. Az elsősök érkezésére mindenki felkapta a fejét. Az ikrek körülnéztek és hamarosan meg is pillantották a Griffendél asztalánál bátyjukat, Charliet. A hatodéves Weasley fiú a hosszú asztal végénél ült kviddicscsapata társaságában. Amikor az elsősök beözönlöttek, felkapta a fejét és mosolyogva intett öccseinek. George a fejét forgatva kereste Percy-t, végül Fred oldalba bökte és arra intett, amerre másik bátyjuk ült. A szintén vörös és szeplős fiú szigorú pillantást vetett öccseire, jelezvén, hogy az ikreknek eszébe se jusson szégyenbe hozni őt. Fred és George erre jelentőségteljesen egymásra vigyorogtak és beálltak a sorba. McGalagony már el is kezdte a diákok szólítását.
- Anderson, Aulie!
A tanárnő ráhúzta a lány fejére a Teszlek Süveget, amely rövid tanakodás után elkiáltotta magát.
- Hugrabug!
A Hugrabogos diákok hevesen megtapsolták új tagjukat, a kislány megkönnyebbülve leszökdécselt a kis lépcsőn és leült a Hugrabug asztalához.
- Johnson, Angelina - szólította McGalagony a következő diákot. Angelina Johnson a Griffendélbe került, a professzor pedig tovább folytatta a felolvasást. Alig maradtak páran a beosztásra váró diákok között, amikor McGalagony újabb nevet olvasott fel pergamenjéről.
- Weasley, Fred!
Az ikrek ismét egymásra vigyorogtak, sőt, egy gyors pacsit is beiktattak, aztán George ráérős léptekkel elindult McGalagony és a Teszleg Süveg felé. Mielőtt McGalagony professzor a fiúra adta volna a süveget, megjegyezte magában, hogy milyen jó újabb Weasley gyereket tudni az iskola tanulói között. Bill, Charlie és Percy Weasley is példamutató, rendes diákok voltak, így McGalagonnyal egyidejűleg a többi tanár is reményekkel telve várta, hogy újabb ígéretes Weasley gyerekeket vehessenek szárnyaik alá.
George lehajtotta a fejét, hogy megpróbálja leplezni mosolyát, úgy várta a Teszlek Süveg ítéletét.
- Ó, újabb Weasley! Remek-remek! Mindhárom bátyád Griffendéles, úgy bizony, és ahogy látom, te is odavaló vagy - mondta a Süveg, de szavait egyedül George hallhatta. - Várjunk csak... de hát... hiszen te nem is Fred Weasley vagy!
A Süveg utolsó mondata ezúttal mindenki számára tökéletesen hallható volt. A diákok és a tanárok megütközve bámultak George-ra, aki igyekezett visszafojtani kitörni készülő kuncogását.
- Te George Weasley vagy - mondta a Süveg, ismét hangosan.
George vigyorogva felnézett és ikertestvére kinyújtott kezébe csapott, aki ott állt mellette. E cselekedetet a diákok zsibongó nevetéssel hagyták jóvá, a fiúk bátyja, Charlie is a hasát fogva nevetett a körölütte ülőkkel. Percy eközben erős késztetést érzett arra, hogy fejét keményen a asztalba vágja. Legalább ötször. Végül sem az iskolai berendezésben, sem magában nem tett kárt, de úgy lecsúszott az asztal alá, hogy senki ne láthassa.
- Fred Weasley - szólt szigorúan McGalagony, mire Fred visszafojtott nevetéssel helyet foglalt a széken, a süveg pedig gondolkodás nélkül a Griffendélbe osztotta, hasonlóképpen George-ot is.
Az ikrek vidáman vigyorogva sétáltak a Griffendél asztalához, ott aztán néhány felsős diák és újdonsűlt barátjuk, Lee Jordan is jól vállba veregette őket.
- Erről mindenképp értesítem anyát - fogadkozott Percy dühösen, de öccseit a legkevésbé sem érdekelte. Inkább Lee-hez fordultak és élénk társalágba merültek robbanó csúzlikról és miegymásról.
Sziasztok!
Köszönöm, hogy elolvastátok az írásomat, remélem tetszik!
Több, mint egy éve tervben van egy ilyen Multifandom gyűjtemény, ahol publikálhatom az általam írt one-shotokat azokból a fandomokból, amelyeknek én is tagja vagyok. Csak most szántam rá magam, hogy végre tényleg kitegyem az első részt, pedig már egy ideje megvan. Hatalmas HP és Weasley rajongó vagyok, így mindenképp ezt akartam elsőnek, de terveim szerint lesznek történetek ASOIAF/GOT, TMR, TW, Vikingek meg minden más témában is. Ha esetleg lenne valamilyen kérésetek, ötletetek, szívesen fogadom.
Addig is, remélem tetszett ez a rész! :)