Hadi yine iyisiniz😊 yeni bölüm geldiii. Jsjsjsjsj. Seviyorum sizi...
Bölüm ithafı= Mermaidbaby4
A: İyi olduğuna eminsin değil mi?
S: Eminim dedim ya ali daha ne kadar soracaksın?
A: Selin o kadın bize bir şey yaptı ve öldü. Eğer bir şey yapmışsa geri dönüşümüz muhtemelen yok.
S: Biliyorum ama kendimi iyi hissediyorum.
Sağ tarafımda oturan Alinin yanına biraz daha sokuldum. Bacaklarında olan ellerini ellerimin arasına alarak sımsıkı tuttum. Ve biraz daha yanasarak yanagından bir öpücük çaldım.
S: Bak ne olduğunu bende bilmiyorum ama suan iyiyim.
A: Tamam. Sadece ben... biraz... heyecanlıyım ya da korktum... bilmiyorum.
S: Tamam sakin ol. İyi olacağız😊
Alinin yanından kalkarak gelen Nazlınin yanına doğru yürümeye başladım. Onun yanına gelince de sımsıkı sarıldim.
S: Özledim seni..
N: Gelip yanıma benimle ilgilenseydiniz o zaman ozlemezdiniz hanımefendi.
S: Nazli biliyorsun... başıma gelenleri başımıza gelenleri...
N: Biliyorum tabiki. Neyse şaka yaptım zaten. Eee nasıl gidiyor?
S: Ne nasıl gidiyor?
N: İyimisin... kendini... nasıl hissediyorsun..?
S: Bugün herkes bunu soruyor ama ben gerçekten iyiyim. Merak etmenize gerek yok!
N: Sen bizim için önemlisin selin... Hepimiz için... arkadaşımız için kardeşimiz için endişelenmek çok normal....
S: Biliyorum sizi anlıyorum. Ve yanımda olduğunuz için de çok mutluyum.
Kocaman kollarimi açarak nazliya bakmaya başladım. O da kollarını açıp bana doğru bir adım atınca sımsıkı sarıldim.
O ne olursa olsun benim kardeşim di. Küçüklükten beri tek sığınağım, canım sıkıldığında kendimi yanında bulduğum annem, yeri gelince bana sahip çıkan aynı yaşta olmamıza karşı hep kollamak için çabalayan babam, ama en önemlisi her zaman yanımda olan beni hiç bir şekilde bırakmayan ablam, ama ne olursa olsun kardeşim...
N: Çok mu duygusal oldu ne?
S: Anlamadım??
N: Diyorum ki düşüncelerin pek bir duygusal.😁
S: Nazli düşüncelerimi mi okudun?
N: Ama ne yapayım? O kadar sessiz kaldın ki bende bu kadar ne düşündüğünü merek ettim. Bu arada seni hep seveceğim kardeşim.
S: Ben seni gebersem bile severim kızım!!!
N: Cehennemde yanii??
Deyince ikimizde gülmeye başladık. Ölünce cehenneme gideceğimizi biliyorduk. Ama bunu böyle deyince de bir garip oluyordu insan.. İnsan iken bir şansımız vardı. Ama o artık yoktu sonumuz kesinlikle cehennemdi. Bunu herkes biliyordu. Yani tüm vampirler....
İçimde bir kıpırtı hissettim. Ne oluyordu?? Hiç bir fikrim yoktu.
N: Selin iyi misin?
S: Kendimi hiç iyi hissetmiyorum.
N: Bunu kara meleğin ortaya çıkmaya çalışırken görebiliyorum selin! Neyin var?
S: Hiçbir şey... Hiçbir şeyim yok.... Kendimi çok iyi hissediyorum ama suan sanki susamış hissediyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
Про вампировAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...