2.8

4K 190 8
                                    

Cam leparkolt a házuk előtt,majd kiszállt a kocsiból.

Mentem volna utána,de nem tudtam a lábam miatt.

Elindult az ajtó felé,Én pedig leesett állal néztem a fiúra.

-Tudod Cameron! Valakinek a lába nem épp!-húztam le az ablakot,és kikiabáltam neki.

Megtorpant.

Visszaszaladt,kinyitotta az anyósülés ajtaját,aztán bocsánatkérően nézett szemembe.

Megforgattam a szemeim majd elnéztem róla,miközben fújtattam egyet.

-Naa.Ne haragudj.-simított végig járomcsontomon,majd arcom élén.

Lehunytam szemeim a jóleső érzés miatt.

Hihetetlen volt,hogy akár egy érintésétől is libabőrös lettem.

Hihetetlen volt,milyen hatással van rám.

-De haragszom.-jelentettem ki durcásan.

-Akkor tenni kellene valamit,hogy ez a nagyon-nagyon csúnya dolog megváltozzon.-fordított maga felé,majd lecsapott ajkaimra.

Előszőr összeszorítottam a szám,nem csókoltam vissza,de a végén nem tudtam ellenállni és engedtem a kísértésnek.Nyelve bejutást kért számba,és Én megadtam neki.

Csókcsatánkat Cam anyukájának hangja szakította félbe.

-Cameron! Segíts már szegény lánynak kiszállni az autóból,és ne fald fel!-kiáltott oda neki Gina.

Cam elnevette magát,aztán térdem és hátam alá nyúlt és ölébe kapva kiemelt az autóból.

A mankómat a kezembe adta,aztán az ajtóig sétált velem,Én pedig folyamatosan csak nevettem rajta.

Gina mosolyogva nézte végig a jelenetet,aztán amikor Cam letett odalépett hozzám,és sovány karjait vékony,alacsony testem köré fonta.

-Szia Gina.-adtam arcára egy puszit.

-Szia drágám. Képzeld! Találtam még Cameronról kiskori képekeket.-jelentette ki vigyorogva. Kétség kívül.
Imádta a fia vérét szívni,amit Én ki is használtam.-Ha van kedved,vacsora után megnézhetnénk őket.

Camre néztem,aki fájdalmas tekintettel vizslatott.

Gonoszul elmosolyodtam,aztán Ginára néztem.

-Persze,hogy van kedvem. Imádom nézni mennyire édes volt.-vigyorogtam.

Cam anyukája felnevetett,aztán a vállam átkarolva mentünk az Én tempómban az étkező felé.

Cameron elképedve jött utánunk,aztán leült mellém az asztalhoz,és összefonta,az alatt ujjainkat.

A vacsi nagyon jól telt.Minden nagyon finom volt,és sokat nevettünk.

Éppen a desszertet hozta be Gina,ami kétféle pite volt.

Tökös és almás.

Rámutattam az egyikre,hogy melyiket kérem,aztán amikor Gina letette elém a tányért Cam elképedve nézett rám.

-Kicsim.Te nem szereted a tökös pitét.-mondta mosolyogva.

Nyeltem egy nagyot,aztán magamra erőltettem egy mosolyt,holott igenis bántott az,hogy ilyen alap dolgokra sem emlékszem.

-Annyira csak nem lehet rossz.

Aztán a villámmal letörtem egy darabot,és bekaptam.
Még hogy nem rossz.Fenét.

Gina elnevette magát,arckifejezésem láttan,majd elémtolt egy tányér almásat.

Megköszöntem aztán megettem.

Cameron befalta azt is amit otthagytam,majd megköszönve az ételt, felvitt a lépcsőn és bementünk a szobájába mert ma itt alszom.

________________________________________

Mizu csajok,és srácok(?)?

Hogy telt a napotok?

Kaptatok esetleg valami jegyet?

Puszillak titeket!💕😘

Merci.xx🎁

while the heart is beating[C.D.] |✔Where stories live. Discover now