Better

40 2 10
                                    

"I deserve better, better than you."

Yes boy, salamat sa Ginoo kay nakamata jud ko. You're not worth it. Siguro ga dali ko atong mga panahona munang nakapangutana na gani kos Ginoo nga, "Lord, ngano ganing wa to nako siya gisugot?" "Lord, gwapo kaayo siya mamatay ko ani" "Lord, gabasol ko ngano nako siya wa gisugot sauna" "Lord, nganong in-ana."

And now, lanatawa. 

Wala jud diay koy dapat maoyan sa? Kay buang man ka. 

Pakitang tao kayo ning mga laki basta manguyab pa, watch out mo girls. Sweet kayo ning mga animala ni sa sugod pa. So here's the story.

Una ato regards-regards pa. Dayon kaning akong mga amiga ug classmates kay "Oy si kuan naibog biya nimo"  Ako: "Nabuang naman kaha mo oy ayaw ko samoka".  So mao to, naa jud diay naibog nako, ataya elementary pa mi ato ha pero bigaon na SILA, I repeat SILA wa koy labot hahahahaha. Lain man akong crush atong mga panahona, dili siya. Pero angayan siya ha. Ay angayan is an understatement diay guys kay gwapo jud diay siya. 

Usa siya sa mga heartthrobs sa among school para sa mga bayeng bigaon ba. Dayon kay maglagot jud kog mga tawong samokan for short mga tawong "kulit" kaayo. Gisamokan ko niya jud. Giignan nako akong mga amiga sauna na if mangayo jud siyay'g number nako, ayaw hatagi. Pero usa sa akong mga jumega bumigay beh so gihatag akong numer. Idto na gasugod. 

Gibigaan kos laki. Ni text siya ug," Kinsay mas gwapo namo? Ako or si kuan(akong crush)" niya wa ko kaila kay unknown number so ni ana kog, "Kinsa ni?". Pagkataod-taod ni reply siya ug,"Si kuan ni, pwedi mo court?". Wa nako replayi hahahahha oo in-ana ko ka way batasan. Kay ikaw kuno bi? Kung di ka ganahan sa uska tawo, di jud ganahan. Imong i-entertain? Dili jud diba? Di biya ka ganahan hahahahahha. 

Akong jud siyang gi snob-an alang gwapa gud ko hahahahha #DontJudgeMeChallenge. So mao toy sugod. Hahahahah kabalo kong gisapot kag basa kay kaganina ra ko nagsultig "mao toy sugod". Sukad ato sige na siya'g text nako. Tig greet siya nako ug mga "good morning <3" Oo naa jud toy heart heart kay bigaon biya siya. Sweet kayo iyang mga text nako, akong basahon ba pero di nako replyan kay duh wa pod koy load niya di jud pod ko interesado PA ato. 

Sige jud na siya'g text nako minatay jud. Persistent kaaayo siya bay. Niya baye pod biya ko so ni ana kos akong kaugalingon nga,"I-entertain nalang dagway ni nako" syempre kay ma bored pod biya ko hahahahahha #char niya mao to nga uska gabie gapa-load jud ko ha para niya animal siya hahahahahha so mao to. 

Chada man pod siya ka text ba, dili boring ka storya. Maayo jud mo atik-atik ang buang ba. Maayo kaayong pagka-train sa iyahang agency bravo.

 Mao jud toy first time nga natulog kog kadlawon jud nga kanang mo sulay kag reply niya di naka kay katulugon na kaayo ka pero sige ra man japog text so ni ana nakog good night (OR GOOD MORNING? AMBOT KADLAWON NA BES BASTA) then nakatulog nako. 

Pagka ugma jud kay hapdos kayo akong mata, salamat sa Ginoo kay sabado way klase so pagusto kog balik tulog. Pagmata nako kay ni text napod siya "good morning" ako kay wala ra pod, wa ra nako gitagad. Dayon pagkahapon ato na expire nako (Oo, inot ko. Wa biya koy kwarta so 10 ra akong gipa-load). 

Sige japon siyag text nako ba sige pajud ug tawag, niya silang mama gialingogngogan najud dagway to sila giitsan kog alugnan minatay naigo kos nawong bwisit kaaayo hahahahha. 

"Kinsa gud ng sigeg tawag nimo, tubaga kuno na ha alingasa" Ako pod tawon gi tubag nalang. "Nganong wa kay reply reply?" "Wa nakoy load duh" Oo in-ana kog tinubagan don't judge me hahahhaha kay maldita lagi ko. "Pa-loadan laman tika" then iyang gi end call. 

UnknownWhere stories live. Discover now