Multe femei din viata cotidiana se cotesc cand vine vorba despre varsta lor ,insa Stela Popescu nu s-a ascuns niciodata. Poate acesta este si secretul " tineretii fara batranete" deoarece anii au trecut peste draga noastra Stela Popescu insa se observa prea putin.Este nascuta in anul 1935 ,21 decembrie.
Stela Popescu s-a născut într-o familie de învățători modești, iar prima amintire pe care o are bine întipărită în memorie este invadarea Basarabiei de către armata rusă. În 1953 susține examenul de admitere la facultate și este repartizată la Facultatea de Limbă Rusă „Maxim Gorki", la care renunță după un an și jumătate când intră în echipa Teatrului Ministerului de Interne .În 1956 este admisă la Institutul de Artă Teatrală și Cinematografică, iar în paralel continuă să susțină spectacole de teatru . La sfârșitul facultății, este repartizată la Teatrul din Brasov, acolo unde ajunge să susțină 400 de spectacole pe an. Din 1963 până in 1969 joacă la Teatrul de revista"CONSTANTIN TANASE"În 1969 Stela părăsește Revista și se angajează la Teatrul de Comedie, ceea ce nu o impiedică să continue colaborarea cu Radiodifuziunea Română (pe atunci Radioteleviziunea) din 1963 până în prezent. În paralel, susține și o colaborare cu Revista Romaneasca ,sub condeiul lui Mihai Maximilian cu care avea sa se casatoreasca in 1969.
Aceasta a fost doar o mica parte din viata unei mari stele ce inca straluceste.Majoritatea actorilor din Romania si-au atins telul in viata cu multa truda ,in mare parte datorita vremurilor precedente insa acum ne confruntam cu un nou secol . Pot caracteriza acest secol drept unul lipsit de cultura ce promoveaza nonvalorile si pune in primplan prostia.Insa putem schimba acest punct vitreg al Romaniei prin promovarea valorilor adevarate, in cazul de fata , Stela Popescu.