Christy's Pov
..Ισως παλι να ναι ένας απλός ενθουσιασμός...
Ξυπναω το πρωί ορεξατη με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτια.. Αλλα δεν τον βλέπω δίπλα μ.... Χμμ που να εχει παει τεσπα θα γυρισει...
Κατευθύνομαι προς τον καθρέφτη κι βλεπω το είδωλο μου...
Τα σημάδια που μου αφησε σε ολο το σωμα.. Αγγίζω τις πιπιλιες μου... Ειναι φρέσκιες, πονάνε ακομα..Αυτος ο πόνος αυτος ο γλυκός πόνος...
Βλεπω τον εαυτό μου. Ποτε δεν ήμουν τόσο χαρούμενη.Το προσωπο μου είχε αποκτήσει μια περίεργη λάμψη.
Αχ ρε Κάμερον τι μου εχεις κανει...
Cameron's PovΤι υπέροχη που ειναι θεε μου την παρατηρώ οταν κοιμάται.. Δε το εχω ξανακάνει αυτο.. Απορω με τον εαυτο μ.. Αν ηταν άλλη θα την ειχα πετάξει εξω μαζι με το σεντόνι πριν καν ντυθεί.. Αλλα αυτη ειναι διαφορετική δεν είναι σαν τις αλλες....
Θυμαμαι τα λογια της μητέρας μου.. Οταν της έλεγα πως ποτε δε θα ερωτευτώ.
Μου ελεγε οτι κάποτε θα βρεθεί μια κοπελα που θα γυρισει τον κοσμο μου ανάποδα, πω θα με ταρακουνήσει από τις αισχρές μου συνήθειες...
Τη συνήθεια vitex οπως λεει και η ιδια.. Οτι χρησιμοποιώ τις γυναίκες για μια χρηση...
Τελος παντων πηρα τηλεφωνο την Elen να ερθει να διασκεδάσουμε λιγο... Εχω και πολυ καιρο να τη δω...
Χτύπησε του κουδούνι και μια φιγούρα εμφανίστηκε μπροστα μ... Αχ ειναι τοσο γλυκια την αγαπω...
Cameron: Αχ μωρο μ ηρθες καιρο ειχα να σε δω της δινω ενα φιλί...
Elen: Ε δεν με κάλεσες ποτε θα είχες αλλα πραγματα να κανεις μ κλεινει το ματι...
Την παω στο αλλο δωματιο και καθόμαστε αγκαλιά στο κρεβατι... Η Christy κοιμαται ακομη δεν θελω να την ξυπνησω...
Αρχισα να γαργαλαω την Elen και εκεινη ανέβηκε πανω μ και χοροπηδούσε... Και της ελεγα.
Cameron: Τι μου κανεις τωρα ρε Elen αναστεναζοντας...
Εκεινη με την τσιριχτη Barbie φωνη της...
Elen: Εσυ το άρχισες Cameron χαχαχαChristy's pov
Ξυπνησα για να τον βρω μιας και δεν μπορω πια να ζω χωρις το άγγιγμα του... Ξερω μπορει ν λετε οτι ειναι υπερβολικό αλλα οταν ζεις τοσο έντονες στιγμές με καποιον ειναι λογικο...
Βγαίνω απο το δωμάτιο που έζησα μια νυχτα πάθους χθες και τι να ακουσω...
Τον Cameron με μια γυναικα να ανασεναζουν κια να γελάνε...
BẠN ĐANG ĐỌC
In Love With A Policeman..
Teen FictionΕίμαι ή Christy . Είμαι 19 ετων και μένω στο Μαϊάμι.. Βασικά δεν μένω συγκεκριμένα σε ενα μέρος λόγω τη "δουλειάς" μου. Είμαι μια πολύ ακριβοπληρωμένη δολοφόνος . Δεν φταιω εγώ για αυτό.. ο πατέρας μου με εκπαίδευσε απο μικρή ηλικία ώστε να γίνω μι...