9.časť

2.1K 82 4
                                    

Tereza

Tak som si ho blokla, no a čo! Nemal ma provokovať! Cítila som celú hodinu ako po mne pozeral, bojovala som sama so sebou nech sa naň nepozriem. Už iba 10 sekúnd a má zvoniť. Hneď ako prešlo 10 sekund som si zobrala tašku a išla preč, aj keď ešte nezvonilo.

"Teraza kam si myslíš že ....." nestihla dopovedať učiteľka lebo ju prerušil zvonček.

Išla som si zaniesť tašku a brala som si telesnú. A áno telesnú máme aj s B-čkami aj C-čkami. To ešte bude.

Cestou do šantne som zbadala Mareka, tak som zrýchlila krok. On si ma všimol až keď som bola pri šatniach. Akurár sa rozbehol, no ja som už bola dnu. Fú LTT ( len tak tak :D ) .

Bola som už v telecvični keď sa mi rozviazala šnúrka. Išla som k lavičke položila naňu nohu zohla som sa a začala viazať. V tom prišli chalani, a niekto ma tresom po zadku. Hádajte kto to bol. Ten sprostý, imbecilný, vypatlaný idiot Marek !!!

V momente som sa postavila a strelila mu facku. V tom sa aspoň ostatný prestali hovoriť " to je ale riťka" alebo "tá sadla". Už hovorili " tá ti ale dala" alebo " tá sadla ešte viac" alebo " pozor mačička nám škrabe" . V Marekových očiach som videla prekvapenie a sem tam sa tam mihol hnev. Ale v mojich bol iba odpor a nenávisť.

No čo pravá láska má blízko k nenávisti.

Úpne môj prípad. V tom tam prišiel telocvikát chalanov, zapískal a všetci chalani šli za ním. Ale my s Marekom sme tam stáli už asi minútu a pol bez pohybu, iba s pohladmi upreními pred seba, tomu druhému do očí.

Potom prišiel telocvikár dievčat, urobil to isté čo telocvikár chlapcov. Tak som išla za ním a nehala tam Mareka len tak stát. Po pol minúte naň zavolal učiteľ tak už išiel.

Telesná skončila v pohode chalani šli von na umelú hrať futbal a my sme hrali hádzanú. To je asi jediné čo mi ide.

Po telesnej som hodila sprchu a vyšla zo šatne. Keď v tom ma niekto chytil za ruku a otočil k sebe. Marek. Zasa.

" Čo to do teba vošlo? " spýtal sa ma prekvapene a bolo vidno že sa snaží kludniť.

" Čo do vošlo do mňa ?! To snáď nemyslíš vážne! Tak ty prídeš za mnou s celou bandou a aby si bol za frajera tak ma tresneš po zatku to vážne?! To ja mám prísť za tebou s kamarátkami a chytať ťa za vajcia? Či kieho idiota ?! " vreštala som z plého hrdla. Niekto sa na nás pozeral no nevenovala som tomu pozornosť.

" Nekrič prosím ťa " pozrel na mňa s nevičítateľným výrazom.

Ja som sa škodoradostne usmiala a povedala: "Neboj sa, ja ti už nepoviem nič." Cmukla som naňho a odišla.

***

Ó, môj Bože 33 pozretí :o ?! Ja viem, ja viem váčšina si povie omg to iba 33 vzhliadnutí?! No pre mňa je to strašne vela a moc ďakujem !❤❤❤
Musela som vám napísať ešte jednu časť keď som to videla. Prosím napíšte či sa vám páči aj príbeh nie iba správy. Ešte raz ďakujem!!!
Skoro 515 slov ľudia!



Poznáme sa?  Ja teba áno...Where stories live. Discover now