deel 21

96 3 0
                                    

pp amir,

Na een lange gezellige dag met me vrouwtje , Waren we eindelijk thuis we waren naar het strand geweest en we zijn lekker gaan eten in een vis restaurant hier in Tetouan. Ik heb genoten , en ik begin al beetje een kleurtje te krijgen. Het was nu 5 uur en we waren nu eindelijk thuis ik zag hoe me vrouwtje zich aan het uitkleden was om te gaan douchen. Ze ontdeed zich nu van haar bikini top en me handen begonnen nu te jeuken en ik kon me niet meer inhouden . Ik stond op en ging achter haar staan schoof haar opzij en begon haar zachtjes kusjes in haar nek te geven ik streelde met me hand over haar bil en kneep er zachtjes in .Haar ademhaling werd sneller en ze kreunde zachtjes. Ik ging voor haar staan en we keken elkaar verliefd aan , ze zag er zo schattig uit met die rode wangetjes. Ik legde me handen onder haar bil en tilde haar rustig op en gooide haar op bed  . Ik ging rustig op haar liggen  en belande in een ruwe zoen partij . Ik deed mijn short uit en en vroeg of ik mijn gang mocht gaan ze knikte met een rood hoofd en glimlachte flauwtjes. Ook bij mij kwam er een glimlach van oor tot oor wat ik nu voelde  was onbeschrijfelijk. Lust en verliefdheid ik ben gek op deze jonge vrouw ben blij dat ik met haar mijn leven zal delen. We zoende nog ff ik streelde zachtjes met me hand op haar buik die een weg verder naar beneden vond. Ik deed haar slipje uit en ging er rustig in. Ze beet op haar lip en dat winde me nog meer op  pff wat deze vrouw met me doet....

3 uur later pp amir

We waren klaar met douchen en omkleden . Ik keek trots naar me vrouwtje ik kan nog steeds niet geloven dat ze nu echt van mij is. Zo trots en blij dat ik dit nu heb bereikt . Ik hield haar hand vast en we liepen samen naar buiten om te wat te gaan eten in Rincon bij  blue restaurant.

Nadat we klaar waren met eten reden we weer naar huis.Het was al laat we kleedde ons weer om te gaan slapen . Ik ging op bed liggen en Lina kwam naast  me liggen. Ze kroop rustig tegen me aan , ik dekte ons daarna goed toe en viel inslaap met haar in me gedachte.

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu