Nu trecuse decat o luna de chind Ashley Spencer daduse super încântătoarea ei Petrecere de treisprezece ani, iar Lauren Page inca se mai recupera după acea dispoziție in exces,ca sa nu mai spunem a era foarte obosită dupa vacanța ei ,,relaxantă'' petrecută in Alpii italieni.Mama ei se hotărâse ca vir face parte din clasa de elită internațională,așa ca âși petrecuse toată vacanța de iarna târându-și familia la o grămada de baluri si petreceri caritabile.
Lauren se bucura sa fie acasă în prima zi de semestru doi.Însa dormise mai mult în dimineața aceia și intîrziase la întîlnirea cu celelalte Ashley-domnișoara Spencer însăși,plus cele mai bune prietene ale ei,Ashley ,,A.A.''Aliot si Ashley,,Lili''Li-la Cafeneaua Starbuks de pe Fillmore.De fapt,întirziase atit de mult încât celelalte fete își comandaseră deja chîte un latte decofeinizata venti,fiecare pahar fiind acoperit cu o husă roz (desenată de Ashley si lucrata de mână la o cooperativa a artizanilor din Ecuator),și așteptau cu toată nerăbdarea să urce dealul spre. Școala Doamnei Gamble.
Nu mai ea timp ca Lauren sași comande ceva nu ca i-ar fi placut în mod special cafeaua decofeiniză cu lapte de soia.Nu despre asta e vorba.Dacă voia sa faca parte din grupul Ashleys,trebuia să fie exact ca ele, pîna si paharul trebuia să-l țină in mâna stânga, astfel încât sa se vada brațara pe care Ashkey o dăruire fiecărei in timpul vacanței.
-Era să nu vin azi la școal zice Ashley merggând înaintea lor pe strada,făcându-și parul blond sa se miște dintr-o parte in alta, mam distrat super eri cu Cooper.Am fost la pizza la North Beach
Cooper era noul prieten al lui Ashley.Trebuia să fie un moștenitor de a unui magnat al transporturilor .
-În North Beach?Lili strîmbă ușor din nasul ei micuț.De chind umbli tu prin North Beach,Ash?
-Nu-ți face griji,nu incerc să-ți suflu titlul de regină a frumuseții boeme,pufni Ashley.
Lauren se abținu să nu zimbească.Lili nu avea nimic boem la ea,nici pedeparte.Părul ei închis la culoare era mereu aranjat perfect.Uniforma de școala părea călcată la aburi in fiecare seară, iar pantofii ei de lac Mary Jane de la Louboutin străluceau ca o oglindă bine șlefuită.
-Fetelor,e prea devreme să vă certați,protesta A.A.,care părea cu gândul în altă parte în dimineața asta.
Cam visătoare-totuși, se gândi Lauren.A.A. părea mereu că e cu capul in nori,fie și numai pentru că era atât de înaltă.
-Dar,Ash,ce-ai cautat in oraș? Am crezut ca v-ați dus in St.Barts,ca de obicei.
-Nu am rămas acasă tot timpul.Mama nu s-a simțit in stare sa călătorească.Ashley ridica din umeri.Oricum,Max tot nu te baga in seamă,Lil?
Lili încuvință din cap,tristă.
CITEȘTI
Gloss,glamour si o jungla de intrigi
Teen FictionPlanul lui Laurent Page era simplu: sa treaca printr-o transformare spectaculoasa, sa intre in gasca Ashleys si apoi sa o distruga complat din interior.Singura problema este ca,ajunsa acum una dintre,,reginele" clase a 7,Lauren nu mai este atit des...