See oli Michael kes pea norgus ja käed taskus kõndis.
Mary märkas teda ning kattis mu kiirelt ära.
Ma nii väga tahtsin ta juurde joosta ja küsida mis tal juhtus ning öelda,et ma toetan teda,aga ma ei saa ju kui mõni nõid mulle küüntega koti pähe topib,et mind varjata.
"Ärge tehke!" Ütlesin pool sosinal
"Ole vait,üks piuks ja ma lasen ta maha." Lausus Mary
"Mine perse va krõhva selline." Ütlesin Maryle ja lõin teda ribidesse nii,et naine koti mu pea pealt ära tõmbas ja kõhust kinni võttis.
Olin uhke oma teo üle ning vaatasin kas Michael on ikka veel seal kuid teda polnud..
Kõva valu läbis mu põske ning ma vaatasin tulivihase pilguga Maryt.
"Lähme,te ei hakka ometi siin kaklema ju." Lausus Larry mind kätt pidi autosse tirides.
Istusin närviliselt autosse ja panin muusika kõvemini käima.
Olime sõitnud juba üks tund kui kõva mats vastu autot käis ära.
"Mille sa alla ajasid?" Küsisin koheselt
"Pigem kelle." Parandas Mary mind
Astusime autost välja ja ma märkasin maas lebavat Michaelit.
"ISSAND!" Karjusin ja jooksin Michaeli juurde.
Ta lihtsalt lebas elutult."KUTSU KIIRABI! " karjusin Larryle ja Maryle
Larry kükitas minu juurde maha ja katsus Michaeli pulssi."Ta on elus,kuid ta pulss on väga madal." Lausus Larry mõtlikult
Mary lihtsalt seisis ja vahtis kõike pealt.
"Lahkume,helistame kiirabile anonüümselt ja las leiavad ta siit."lausus Mary ükskõikselt
"Nalja teed või? Sa oled puhta loll,kuidas sa jätad teda keset metsa üksinda?" Olin vihane
"Polnud minu süü,vaata juhile otsa." Ütles Mary
"Lõpetage!Võtame ta kaasa,küll Frank vaatab mis ta temaga teeb." Lausus nüüd Larry peale pikka vaikust.
Noogutasin ja aitasin Michaelit püsti tõusta.
Lükkasime ta tagumisele istmele istusin ise ta kõrvale.Mary istus ette minu kohale ja muigas ainult kui minu mmurelikku pilku nägi.
"Tead Mary,vahet pole kas sa oled 20 aastat minust vanem sa oled rumalam kui kahe aastane.."
"oih vabandust, kahe aastasel on kaa rohkem intelligentsust kui sul." Ütlesin
Larry turtsatas naerda.
Mary pööras oma ärritatud pilgu minu poole
"Sa ei taha minu vihast poolt näha." Lausus ta.
Seekord turtsatasin mina.
Mida ta ähvardab, üle üldse mida ta arvab endast?Vaatasin Michaelit,ta nagu magas.
Tal oli juuksed valgekad ning tema kulmuneet oli esile toodud.
"Kohal." Lausus Larry
"aita mul ta tuppa viia."Noogutasin ja avasin ukse
"Mary,vii kotid palun Lara tuppa!" Kamandas Larry
Mary kuhjas end kottidega ja läks kohmakal sammul majja.
Panin ühe käe ümber enda õla ja Larry võttis teise käe ning kallutas enamus Michaeli keha massi enda peale.
YOU ARE READING
If Life Gives You Lemons/5SOS/PARANDAMISEL
Fanfiction"Me võiks Titanicust Jack ja Rose olla." "Nii armas." Punastas neiu "Aga mina oleksin siis Jack kuna ma saaksin Su laevalt alla lükata." See naeratus oli ta suult pühitult mõne sekundiga. ______ 5SOS fanfic L/H Lara Winter ( 19 ) Luke Hemmings (19)...