Am umblat aproape toata america la picior! Am distrus putin... Nu sunt dornic sa ajung in gradina zoo... Ori in inchisoare. Acolo ajung in general mutantii. Insa nu asta e important! Important e ca cei ca Dormamu sau ca Dr Doom fac ce vor... Nu le pasa de oameni... Sau bani... Ci doar de putere. Acum o au... Si ii doare fix in cot. Au regate... Nu tari... Nu se multumeau cu atat... Sunt multe persoane cu relatii aici... Bine tot soiul de relatii. Stacey e si ea mutant... Dar e fiica unui apropiat politic a lui Doom, automat aude una doua barfe utile. Acum am aflat ca unul dintre cela mai mari transporturi cu semeni de ai mei merge catre Alcatraz... Dap au redeschis parnaia aia.
-Nu voi reusi singur! Spun eu sigur ca am nevoie de forta bruta imensa ca sa distrug un tir din adamantium pazit de 12 santinele
In tot acest timp ma plimbam pe strada gandindu-ma cum sa pot soarge transportul... Bineînțeles ca am atras atentia... FIRAR
-Pustiule nu crezi ca esti cam departe de casa? Spuse strainul cat i se iveau prietenii din ruine.
-Acolo ma duceam geniule... Piatra aia imi tine de pat. Spun eu ironic
-Stii cred ca iubitul meu se referea la faptul ca tu cam ai ceva de valoare la tine... Ne dai inelul de la gat si gata!
La auzul acestei cerinte am tresarit... Inelul meu? Nu stiu de ce il port... Sau daca e al meu macar... Stiu ca nu am amintiri prea multe... Insa acel inel... Cand aud de el tresar
-Ce zici de optiunea 2? Ma lasa-ti in pace si eu nu va rad pe toti? Stiind ca am puteri... Si o katana... Mmmmdaaaa... Va fi usor
-Noi am incercat... TERMINATI CU EL! Spune liderul acestora in timp ce toti incearca sa ma atace!
Spun ca incearca doar pentru ca am diverse puteri: telechinezie,generez si absorb energie de mii de volti,controlez mintile cu un simplu gest al mâinii si dispun de un agent de vindecarem, pe langa asta pot genera sfere de energie si sa le folosesc ca proiectile. Asa cum am facut cu ei,am generat cateva sfere si mi-am rasfirat amicii de joacă pana cand liderul lor a impietrit.
-Deeeeeeci... Ce doreai de la mine? Spun eu apropriind-uma incet de el
-La... La... LASA-MĂ-N PACE CIUDĂȚENIE! Spuse el aruncand cu o piatra in mine... Desigur ca am folosit telechinezia, nu voiam sa fiu lovit in fata de o piatră.
Este trist daca stai sa te gândești! Unica diferenta dintre mine si el este aceea ca eu am ceva capacităti... In rest eram de aceeasi greutate... Daca nu aveam asa multe abilitati cred ca ma invingea. Rasismul e printre unicele chestii din umanitate ce nu a disparut odată cu venirea santinelelor
-Stiu ca e trist pustiule!
-Tu cine esti?
-Eu? Doar un vagabond! O simpla fiinta umană fara casă ca si tine! As vrea sa nu fac asta pustiule... Insa... Ai putea ajuta un batran sa manance diseară? Spuse acesta intinzand mana uscata de timp
-Desigur... Nu sti un magazin de mancare? Si eu as manca ceva
-Urmeaza-ma! Spuse acesta incepand sa meargă.
Sa nu te mire asta! La urma urmei Doom si ceilalti ca el controleaza lumea... E normal sa fie foamete si apocalipsa pe străzi.
-Oooof nu! Spuse acesta privind cum hrana omului este distrusă
-Ce... CE CAUTA ELE AICI?
-Doctorul cred ca le-a trimis... Magazinul ala e cu hrana ieftina si bună... Nu ca cea adusa in Doomshop!
Numai suportam sa privesc... Fierbea sangele in mine privind la acele masinarii devastand magazinul batranei.
-Din ordinele maretei mintii a lui Doom trebuie sa...
-Sa va duc la fiare vechi! Spun eu dupa ce lovisem deja santinela cu unul din talentele mele!
-Analiză... Marime un metru si saizeci si noua de centimetri, constructie semi atletică, posesor al genei mutant... Te faci vinovat de 3 crime dupa legile lui Doom:Sprijinirea unui magazin neautorizat, oprirea efectuării inchiderii magazinului mai sus mentionat si sfidarea lui Doom! Sentinta:INCHISOAREA PENTRU TERMEN NELIMITAT!
-Baga si opunere la arestare... Eliminarea a 3 cadre de politie si distrugerea proprietatii lui Doom... NU VA LAS SA DISTRUGETI MAGAZINUL... Va credeti superioare sau ceva din cauza marimii? Ei bine... Va fac eu mese de joc! Spun eu in timpul in care imi dau jos paltonul lasand echipamentul de lupta la vedere!
-Reanalizare... Subiect indentificat... Nume: X85
Varsta:Necunoscută
Clasa mutanta: Umanoid
Putere mutanta:Necunoscută
Vin-o cu noi si iti va fi oferita o sentinta mai ușoară!
-Hmmm... Nu merci! Spun eu in timp ce scot katana si deja dobor prima santinelă retezandu-i piciarele, in cazul celei de a doua sar cat pot de sus si ii retez capul, in cazul celei de a treia mi-am acumulat toata puterea intro sfera care a dat o gaura perfect rotunda in nucleul principal de energie al santinelei. Fupa ce am distrus acei "polițiști" am decis sa ma tin de cuvânt!
-Astea doua te rog!
-Sunt din partea casei... Ma pot lipsi de doua caserole!
-Atunci da-le cateva copiilor alora... Se vede ca sunt flămânzi
-Esti sigur dragule? Sunt o banda de cartier... Nu sunt oameni buni cum ai fost tu!
Spusele batranei nu imi schimbau gandirea! Fata pe care o vedeam la bratul lasului ce fugise de mine imi inspira ca se va schimba ceva in lume dupa ce a vazut azi!
-Poate nu a vrut asta! Nu imi schimb ideea! Tot oameni sunt si ei... Si platesc eu pentru ei deci nu te teme!
-Cum doresti! Spuse batrana dandu-mu cele doua caserole si oferind mancare multor oameni de pe strada! Mai aveam 5 dolari... Dar nu imi pasa! Facusem un bine azi... Cred ca se mirase batrana cand a vazut ca mananc doar o caserola
-Uite! Spun intinzand caserola catre omul ce ma adusese la magazin!
-Ai facut mult bine azi tinere... De ce?
-Pai numai aveam mancare daca robotii aia distrugeau magazinul, si de la magazinele lu Doom nu pot cumpara ca ma bagau la rece mai ceva ca pe o bere!
-Dar... De ce hrana pentru ceilalti? Crezi ca vor face la fel?
-Nu stiu... Dar... Ma bucur sa vad ca ei zambesc! Spun eu mancand din marul primit de la batrana.
-Ma scuzati domnule. Spuse o fetita micuta.
Eu stiam deja ce dorea... Numai prinsese hrana de la batrana ce isi numara fericita banii si faptul ca ajunsesem la timp,ea neavand pagube mari. Taiasem in doua cu sabia caserola cu mancare si ii dadusem fetitei jumate si ii dadusem sucul... Din fericire aveam acces la apa!
-Nu te-ai schimbat!
-Sybertooth... A trecut ceva
CITEȘTI
Jurnalul X: Un nou mutant
FanficGlobalizarea a avut loc... Insa politie sau justitie numai exista... Numai teama si Santinelele care tin lumea jos! Toate astea de la disparitia lui Charles Xavier,profesorul X